1. Stratégia v podstate sú dve: buď článok bude promovaný na top miestach spravodajských portálov (píšte článok hlavne pre ľudí, vyšší náklad okamžitý výsledok) alebo jeho návštevnosť budete čerpať s vyhľadávania v google (píšte článok aj pre ľudí aj pre google, nižší náklad dlhodobejší výsledok).
  2. AnalytikaAk si myslíte, že to či ono ľudia vyhľadávajú na internete môžete sa mýliť. Zverte výber názvov článkov online špecialistovi, ktorý vám vaše domnienky potvrdí alebo vyvráti. Bola by škoda robiť PR články v postate iba pre seba samého.
  3. ObsahToto už je o niečom inom, píšte ho pre ľudí. V prirodzenej, ale zároveň v zvýšenej miere v texte používajte kľúčové slová. Samotný obsah segmentujte, dôležité časti zvýrazňujte tak, aby bol článok aj vizuálne stráviteľný. Zabudnite na články dlhšie ako A4, optimum je skôr polovica z nej.
  4. Perex – Venujte mu maximálnu pozornosť. Tieto úvodné slová v článku sa zobrazujú v organickom vyhľadávaní google. Viditeľnosť je do 160 znakov, ktoré rozhodujú či užívateľa zaujme natoľko, aby ho navštívil celý.
Perex mazdy 3

Perex mazdy 3

 

  1. Dátumy a čas vyhnite sa im a nepoužívajte ich vôbec. Ak sa k článku niekto dostane po pár mesiacoch či rokoch bolo by fajn keby u čitateľa stále vyvolával pocit aktuálnosti.
  2. Hyperlinkymaximalizujte efekt svojho článku smerom k návštevám vašich webových stránok a pod. napr. aj tým, že linky budete vkladať do slov a tie zvýrazňovať v texte. Mieru prekliku na web si dozaista zvýšite aj umiestnením prelinkov v úvode článku.
  3. Obrázky určite text zatraktívňujte peknými fotkami. Pekné fotke predavajú sami o sebe. Vkladajte do nich linky, opäť si tým zvýšite šancu prekliku na váš web
  4. Pagerank – laicky povedané je to algoritmus, ktorého výsledkom je číselná hodnota hodnotiaca význam stránky, a tým ešte viac zjednodušene povedané vyjadruje mieru priateľskosti s googlom. Čim vyšší pagerank portálu, tým zaujímavší pre umiestnenie PR článku
  5. Promovanie ak chcete okamžité výsledky, tak sa zväčša kupuje priestor na jeho promovanie a v drvivej väčšine na určité časové obdobie. Porovnajte si, čo vám môže priniesť takéto promovanie článku medzi jednotlivými portálmi napr. tu http://online.aimmonitor.sk/
Print Friendly