Blog

­
  • Facebook Collestions

Facebook collections – nový traffic formát na FB

13. júna, 2017| , , , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pri synergickej inzercii na Facebooku a zároveň v TV je pravdepodobnosť nákupu 1,3-násobne vyššia. Instagram a LinkedIn už prekročili hranicu 0,4 mil. registrovaných používateľov na Slovensku. Drvivá väčšina reklám je cielená na budovanie povedomia [...]

  • Facebook marketing

Zmeny v Canvas a nové publiká na Facebooku

25. februára, 2017| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Segment potravín  v ecommerce  mal v roku 2016 najvyšší % nárast zo všetkých hlavných segmentov. Pri live streamoch pribúda 10 x viac reakcií fanúšikov ako pri bežných video reklamách. 79% Nemcov aspoň raz [...]

  • TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016

TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016

19. decembra, 2016| , , , , , |

Dáta nepustia. Preto neriskujeme, že sa dostanete až na záver článku a hneď začíname tým najlepším čo ponúkli tohtoročné vianočné reklamy. John Lewis a jeho tohtoročných vianočných doposiaľ 24 mil. zhliandutí je toho jasným dôkazom. [...]

Komentáre vypnuté na TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016
  • usa-prezident

Trump vs. Clinton na sociálnych sieťach v číslach.

5. novembra, 2016| , , , , , , , |

Donald Trump vs. Hillary Clinton na sociálnych sieťach. Slovenské parlamentné voľby 2016.  

Komentáre vypnuté na Trump vs. Clinton na sociálnych sieťach v číslach.
  • facebook-video-metriky

Video kampaň, Facebook alebo YouTube?

5. októbra, 2016| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Na Facebooku inzeruje vo svete cez 5 mil. spoločností z toho niečo cez 400 tisíc cez Instagram. 121 tisíc užívateľov na SK Instagrame tvorí najprínosnejšiu CS a teda 25-44 rokov. Až 2/3 nakupujúcich opúšťa [...]

  • mapa live streamov na facebooku

Reklamný text vo vyhľadávaní sa zväčší na 30/30/80, mapka live streamov vo svete a iné.

15. júla, 2016| , , , , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pri nasadení farby reklamných textov vo vyhľadávaní na Google sa pred pár rokmi testovalo 41 odtieňov modrej. Výber najklikanejšej modrej priniesol odhadom 200 mil. $. Tomu sa hovorí prínosný AB testing. Čas [...]

  • instagram papez frantisek

Papež František na instagrame za prvých 12 hodín získal rekordných 1,5 mil. followerov

5. Apríla, 2016| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pápež František má svoje Instagram konto @franciscus od 19. marca a za prvých 12 hodín získal 1,5 mil. followerov, čo je celosvetový rekord. Klientom, ktorí majú možnosť zmeniť statický remarketing na dynamický, sa [...]

  • volby 2016

Ako by dopadli voľby na sociálnych sieťach

3. marca, 2016| , , , , , , , |

Onedlho tu máme parlamentné voľby 2016 a tak prinášame zaujímavé odpovede na pár otázok. Koľko fanúšikov majú jednotlivé politické strany? Aký je počet ich followerov na iných sociálnych sieťach? Aké sociálne siete využívajú na svoju komunikáciu? [...]

  • reklamy super bowl

Historický rebríček reklám Super Bowlu

6. februára, 2016| , , , , |

Super Bowl je tu a to s okrúhlym 50 jubileom. Viete aká je cena za 30 sek. spot? Pohybuje sa okolo 4,5 mil. €. Slušná kôpka peňazí za pár dňový buzz efekt, ale zato efekt poriadny. [...]

  • Twitter znaky

Twitter zruší znakový limit twittu

2. februára, 2016| , , , |

Novinku predpovedá Buzfeed News. Potvrdenia sa tradične dočkáme na blogu Twitteru. Zrušenie znakového limitu neohrozí twitterovský čistý dizajn a prehľadnosť, nakoľko celý a teda znakmi neobmedzený twitt si budú môcť ľudia prečítať až po rozbalení celého twittu [...]

  • podpora-lokalnych-predajni-na-facebookujpg

Nové možnosti lokálnej podpory predajní na Facebooku

8. decembra, 2015| , , , , , |

Spravovanie Instagramov Spravovanie Instagram účtov pre klientov v súčasnosti prebieha komplikovaným prihlasovaním, odhlasovaním, prihlasovaním a odhlasovaním. Nie ako je tomu pri Facebooku, kde sa dá pohodlne prepínať medzi jednotlivými firemnými účtami. To sa však má pri [...]

  • instagram-ads

Novinky v online marketingu, október 2015

15. novembra, 2015| , , , |

Reklamy na Instagrame Odštartovali pre všetkých v posledný septembrový deň. Instagram Ads má viacero formátov. Vybrať si môžete medzi: klasickou fotkou štvorcového alebo obdĺžnikového tvaru, ďalej videoformát a tzv. carousel (filmový pás). Instagram reklama pomáha dosahovať ciele [...]

  • zastavenie-reklam-vo-flashi

Novinky v online marketingu september 2015

9. októbra, 2015|

Obmedzenie reklám vytvorených vo Flashi (swf) Reklamy vytvorené vo Flash technológii majú od 1. septembra obmedzenú funkčnosť v rozhraní prehliadača Chrome a už dávnejšie aj v rozhraní Firefox. A to v takej forme, že reklamy sa prestali automaticky prehrávať. [...]

  • novinky-v-online-marektingu-august-2015

Novinky v online marketingu august 2015

4. septembra, 2015|

Facebook ma dve nové tlačidlá Prvým je možnosť administrátorov stránky reagovať na fanúšikovský komentár post formou súkromnej správy. Takáto možnosť ponúka ideálne riešenia pri krízovej alebo akejkoľvek inej  komunikácie, ktorá vyžaduje anonymitu voči ostatným [...]

  • slnko

Novinky v online marketingu, júl 2015

11. augusta, 2015|

Tagy na FB po vzore LinkedInu Onedlho budú mať ľudia možnosť si na svojich profiloch pridať tagy, ktoré ich v krátkosti  budú charakterizovať. Facebook tým napodobňuje funkcionalitu LinkedInu. Túto informáciu priniesol TheVerge, ktorý tiež informoval, [...]

  • regionalne-cielenie-v-adwordse

Novinky v online marketingu jún 2015

9. júla, 2015|

Cielenie na regióny už aj na Google a Facebooku   Konečne sa dočkalo tohto kroku aj „malá veľká krajina“, Slovensko. Pre všetky kampane a firmy, ktoré nepôsobia celoslovensky to má zásadný význam. Už sa nemusí [...]

  • New_York_Times_logo_variation

Novinky v online marketingu máj 2015

3. júna, 2015|

Čo je Facebook Instant Articles V podstate možnosť pre spravodajské portály šíriť obsah výhradne cez Facebook a inkasovať od neho peniaze z reklamy na ne naviazanej. Takéto partnerstvá Facebook vytvoril napr. s National Geographic alebo NY Times. O tom, [...]

  • Not_facebook_dislike_thumbs_down

Novinky v online, apríl 2015 (zníženie dosahu na FB)

3. mája, 2015|

Zníženie dosahu firemných príspevkov na FB  Facebook vo svojom blogu uvádza potrebu zatraktívniť newsfeed pre užívateľov, a to na základe získanej spätnej väzby od užívateľov. Tá hovorí o negatívnom vnímaní postov, ktoré sa charakterizujú ako firemné [...]

  • myty-online-marketingu

Mýty o online marketingu

28. Apríla, 2015|

Bannerová slepota Áno existuje, len nie každý ju má. Pre úspech bannerovej časti kampane sú dôležite dve veci, a to: samotne grafické poňatie banneru a výber relevantných portálov k cieľovej skupine, kde sa bude banner zobrazovať. Navyše [...]

  • novinky-v-online-marektingu-marec-2015

Novinky v online, marec 2015 (test mobilnej responzivity)

10. Apríla, 2015|

Koláže fotiek na Instagrame. Instagram už umožňuje svojim užívateľom robiť koláže z fotiek cez aplikáciu layout. Avšak iba cez iOS. Očakáva sa, že onedlho k nemu pribudne aj android. Celkom potešujúce informácie pre svojich viac než [...]

  • satrs-wars

Rebríček top reklám Super Bowlu

13. februára, 2015|

Super Bowl 2015 je pár dni za nami a s ním aj celé haló okolo reklám, ktoré už patria k jeho koloritu. Inak, viete aká je cena za 30 s. spot? Pohybuje sa okolo 4 mil. €. Slušná [...]

  • 8148014478_ba236487b4_b

Linkedin ako marketingový nástroj? Prečo a ako naň.

26. januára, 2015|

Linkedin je globálna sociálna sieť zameraná hlavne pre biznis vzťahy. Ideálna pre vytváranie obchodných partnerstiev. Viaceré spoločnosti využívajú Linkedin ako nástroj pre výber svojich zamestnancov. HR oddelenia veľkých korporátnych firiem si nábor zamestnancov bez Linkedinu [...]

  • 2014_updated_health_reform_timeline

Aký bol rok 2014 na Facebooku, Youtube, Wikipédii a v Google.

14. januára, 2015|

Na prelome rokov sa internetom šírilo video z dielne googlu o vyhľadávaní v roku 2014. Nenechali sa zahanbiť ani ďalší veľkí hráči. Ich súhrn si môžeš pozrieť nižšie a okrem toho aj pár vybraných TOP TEN na Slovenskom Google. [...]

  • rady-na-emailovu-databazu

10 rád ako si vytvoriť TOP databázu na mailovú kampaň

8. januára, 2015|

Ak vytvárate kvalitný obsah alebo pripravujete nárazovú akciu, bol by hriech toto všetko nešíriť. Alebo chcete pravidelne mailovo komunikovať a rozosielať informačné a ponukové newslettre. Ak to je tak či onak, jedným zo super nástrojov marketingu je [...]

  • PPC-systemy-na-slovensku

PPC reklamné systémy fungujúce na Slovensku

21. decembra, 2014|

Platba za klik (pay per click – PPC) je v súčasnosti podľa všetkého stále najlepší spôsob platenia za reklamu pre klienta. Prvý priekopníkom v takto nastavených systémoch platenia za reklamnú akciu bol Google. Jeho reklamný PPC systém [...]

  • 10-rad-na-svojpomocne-SEO

10 rád ako svojpomocne zlepšiť SEO

12. decembra, 2014|

Pozor na obsah. Kvalitný obsah vám zaručí, aby sa užívateľ na vašom webe cítil príjemne, resp. že stránka mu dáva podnety (informačné alebo vizuálne), ktoré spôsobujú predlžovanie času stráveného na webe. V takomto prípade máte vyhraté. [...]

  • socialne-siete-vo-svete-a-na-slovensku

Najnavštevovanejšie sociálne siete u nás a vo svete

8. decembra, 2014|

Áno, Facebook stále v tomto pomyselnom rebríčku tróni medzi sockami, až ďaleko za ním sú iné sociálne siete. Ak sa pýtate, aký portál je na prvom mieste v návštevnosti v drvivej väčšine krajín, tak vedzte, že je to [...]

  • andrej-kiska-a-vyvoj-vizualov-cver-photo

Vývoj vizuálov cover photo na fanpage Andreja Kisku počas kampane

27. novembra, 2014|

Facebook sa stal pri prezidentskej kampani 2014 jedným z najdôležitejších komunikačných nástrojov. Drvivá väčšina kandidátov sa v ňom aktivizovala. V tomto prehľade vám dokumentujeme priebeh hlavných posolstiev neskoršieho víťaza volieb cez cover photo na FB. [...]

  • prezidetská-kampaň-2014

Pár grafov k prezidentskej kampani 2014

27. novembra, 2014|

V prehľade vám prinášame základné metriky v komunikácii na sociálnych sieťach pri prezidentskej kampani v roku 2014. Merali sme použité sociálne siete, intenzitu komunikácie na nej a dosah resp. reakciu týchto posolstiev na fanúšikov či followerov. [...]

  • facebook-fanpage

Čo je najdôležitejšie sledovať na FB fanpage

26. novembra, 2014|

Facebook umožňuje svojim správcom sledovať veľké množstvo štatistík. Lenže nie každý ma čas venovať sa týmto štatistikám podrobne, a tak sa natíska otázka, čo je potrebné primárne sledovať. Odpoveďou je dosah príspevkov a engagement (zapojenie sa [...]

  • PR-članky-v-online

11 rád ako vytvoriť špičkové články v online

26. novembra, 2014|

Stratégia – v podstate sú dve: buď článok bude promovaný na top miestach spravodajských portálov (píšte článok hlavne pre ľudí, vyšší náklad okamžitý výsledok) alebo jeho návštevnosť budete čerpať s vyhľadávania v google (píšte článok aj pre [...]

  • pozor-na-brand-v-online

Pozor na brand a jeho vnímanie

14. októbra, 2014|

Budujete si skvelé meno firmy produktu alebo služby. Spozornite, online svet vás môže oň pripraviť alebo poškodiť takmer okamžite. Stačí urobiť chybný krok vášho zamestnanca či firmy, alebo sa stotožniť s taktikou bobríka mlčania a problém je [...]

  • Proces-nákupu-v-online

Ako prebieha proces nákupu a ako ho využiť v online

23. septembra, 2014|

Proces nákupu je jednoducho povedané cesta nakupujúceho od samotného prvého nahliadnutia na display s aspoň minimálnou motiváciou ku kúpe produktu alebo záujmom oň, až po samotnú kúpu produktu či služby, ktorá môže, ale aj nemusí prebehnúť priamo v online. Túto dlhú cestu sme si dovolili rozdeliť na tri hlavné fázy, a to: