Marketingový mix – alebo dokedy bude ešte 4P kánonom?
Produkt, cena, miesto, propagácia. (Product, price, place, promotion). Ak ste si prečítali prvý riadok a pomysleli ste si "aha, 4P marketingu", potom už pravdepodobne o marketingovom mixe niečo viete. Ale ak tento model naozaj ...
Affiliate marketing: čo to je, ako funguje a ako s ním začať
Vitajte vo svete affiliate marketingu! Či už si chcete prilepšiť k príjmu, alebo sa chcete venovať affiliate marketingu na plný úväzok, pochopenie základov affiliate marketingu je vaším prvým krokom k úspechu. Vydajme sa spolu ...
Nová revolúcia v zákazníckom systéme: Chatboti s umelou inteligenciou
V posledných rokoch sa chatboti stali kľúčovým prvkom v oblasti služieb zákazníkom a digitálneho marketingu. Tieto automatizované konverzačné systémy využívajúce umelú inteligenciu a spracovanie prirodzeného jazyka ponúkajú inovatívny spôsob reagovania na potreby a otázky ...
Buzz marketing – Aké sú jeho 4 fázy, stratégie a reálne príklady
Buzz marketing v doslovnom preklade marketing šumu. Táto marketingová stratégia je stará klasika, no v dnešnej dobe, vďaka sociálnym sieťam, má oveľa väčší dosah a preto prináša viac výhod než kedykoľvek predtým. Je preto ...
Top 10 trendov v grafickom dizajne v roku 2023
Tak ako každý rok, aj v roku 2023 sa v oblasti reklamy a grafického dizajnu stretávame s novými prístupmi, s ktorými (ne)vedome prichádzame denne do kontaktu. Trendy v dizajne sa kontinuálne prispôsobujú, pretože ľudia ...
Sociálna zodpovednosť podnikov na Slovensku alebo skôr sociálna kompenzácia?
Ak ste si aj vy všimli, že k nám niektoré nástroje či formáty užitočné pre podnikový marketing či dokonca manažment nikdy nedorazili, alebo aj dorazili, no ich dopad bol len minimálny, nemýlili ste sa. Neustále ...
Top 10 „must have“ WordPress pluginov
V oficiálnom repozitári doplnkov WordPress je viac ako 55 000 doplnkov. To je naozaj veľa. Samozrejme, nie všetky sa pravidelne aktualizujú a používajú, ale tie, o ktorých budeme dnes hovoriť, tieto kritériá nespĺňajú. Tento ...
Žijeme vo veku firemného ospravedlňovania.
Ako môžu byť značky hodnoverné pri preberaní spoločenskej zodpovednosti za svoje zlyhania? Stačí korporáciám, ktoré majú taký extrémny vplyv na svoju zákaznícku základňu povedať „prepáčte“? Spolu so snahou osloviť novú generáciu spotrebiteľov a zákazníkov ...
Trendy na sociálnych sieťach v roku 2021
Aj tá najmenšia spoločnosť by mala byť prítomná na sociálnych sieťach. Je to jeden z najlepších spôsobov, ako sa uistiť, že ste trvalo v popredí mysli ľudí. Ale najväčšia sila sociálnych médií môže byť tiež ...
Farby a ich vplyv na predaj
Ovplyvňujú náš život viac, ako si myslíme. Jedným z hlavných dôvodov, prečo chcú budúci rodičia vedieť pohlavie dieťaťa, je výber farieb oblečenia. Mamička musí vedieť, či kupovať modré alebo ružové. Rovnako je to aj v ...