Kariera

­

Ocitli ste na časti webu, ktorá v drvivej väčšine inde ma podobu formulára max. výpisu aktuálne hľadaných pozícií. Tu je to však inak. Formulár tu síce je, odkaz je v závere tohto mnou (majiteľ agentúry) vytvoreného predhovoru. Ale pekne poporiadku. Skôr ako nám napíšeš (verím, že ti nemusím vykať) a ja si ťa prelustrujem, prečítaj si desatoro spolupráce. Toto a nielen toto desatoro budeme od teba vyžadovať. Naozaj sa tam prosím ťa preklikni, prečítaj a následne tu vráť. Má to svoje dôvody.

Ok, logicky predpokladám, že si poslúchol svojho potencionálne budúceho šéfa. Neznášam to slovo odjakživa, ale o tom potom. Tak teraz ma ešte raz poslúchni a prečítaj si aj niečo o nás, kde som spísal aj svoju víziu kam chcem agentúru (možno raz tvoju) do 7 rokov posunúť. Pre info, píše sa rok 2018. Ak je už náhodou rok 2025 a ty čítaš tieto riadky, vedz, že najlepšie urobíš, keď začneš hľadať svoje šťastie niekde inde.

Ak si sa dopracoval až sem, super. Aj tak možno nehľadáme teba. Rozhodneme nehľadáme seniorov, tých si vieme vychovať ak treba, resp. tieto pozície sú obsadené dlhodobými externými spolupracovníkmi. Ich kvalitu máme overenú a razíme si cestu stability tímu. Ak sme ťa však zaujali a myslíš si, že nám máš čo ponúknuť, neváhaj a do tretice sa preklikni na formulár nižšie a do predmetu zadaj iné. Určite sa ti spätne ozvem. Ďakujem ti za tvoj čas.

poslať info o sebe

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek