Spravovanie Instagramov

Spravovanie Instagram účtov pre klientov v súčasnosti prebieha komplikovaným prihlasovaním, odhlasovaním, prihlasovaním a odhlasovaním. Nie ako je tomu pri Facebooku, kde sa dá pohodlne prepínať medzi jednotlivými firemnými účtami. To sa však má pri Instagrame podľa všetkého čo chvíľa zmeniť. Momentálne prebieha testovanie takéhoto rozšírenia cez vybrané účty na platforme Android.

Nové možnosti lokálnej podpory predajní na Facebooku

Prvou je Local Awareness Ads, ktorý umožňuje marketérom nastaviť zacielenie na konkrétne mestá, v ktorých sa predajne nachádzajú a to takým spôsobom, že sa užívateľovi automaticky zobrazia popisky reklám tej predajne, ktorá je v meste.

Druhou možnosťou je Local Insights, ktorá umožňuje marketérom sledovať aké typy ľudí a v akých množstvách sa pohybujú okolo daných predajní, čo ešte viac vylepší možnosti tvorby relevantných príspevkov a ich cielenia. Funkcia bude dostupná v záložke Insights. Pri oboch možnostiach sa počíta so zapnutím lokalizácie na účtoch užívateľov. Viac o novinke sa dočítate na blogu  Facebook for Bussiness

local insihgts

Nový redizajn Google+

Google+ vznikol v roku 2011 s ambíciou stať sa konkurenciou pre Facebook či Twitter. K dnešku má niečo cez 2 mld. registrovaných užívateľov zahŕňajúcich poväčšine aj Gmail a YouTube kontá. Z toho je len cca 200 mil. aktívnych užívateľov. Ako ambície hasli, tak sa menila aj tvár a úloha Google+. Najnovšia zmena v tom len utvrdzuje. Google sa v nej zameral na redizajn a užívateľskú prístupnosť tých sekcií, ktoré fungujú najlepšie. Ide o komunity (forma odborného diskusného fóra) a kolekcie (tie slúžia na katalogizovanie príspevkov). 

redizajn google+

Čo je nové na Facebooku

Každý z nás zažil rozchod vo vzťahu a ten sa tak či onak prejaví aj na Facebooku. Vo Facebooku si povedali, že presne takýmto ľuďom pomôže. Facebook totižto testuje nové funkcie, ktoré užívateľom umožnia pri zmene stavu na „single“, aby obmedzil zobrazovanie správ v newsfeede od dotyčnej osoby. Ba čo viac, budete mať možnosť, aby sa obmedzili vaše príspevky v newsfeede bývalého. Na rozdiel od blokovania či odstránenia z priateľov o týchto zmenách nebude ex informovaný(á).

Jednou dvoma vetami

  • Pozrite sa do svojej pošty na Facebooku! Bola odstránená kolónka v pošte s názvom iné.
  • V Pintereste sa budú dať vyhľadať ďalšie fotky objektov, ktoré sa budú dať označiť  na fotke. Význam je napr. v tom, že môžem nájsť produktovú stránku kuchynskej linky, ktorá sa mi na fotke páči a kúpiť ju na nej.
  • Facebook generuje 8 mld. videní videa denne (pod videním rozumej min. 3 s.) a tieto videá si pozrie 0,5 mld. užívateľov.
  • 86% celkového času na mobilných zariadeniach strávia užívatelia v aplikáciách.
Rada na záver:

Sledujeme aktuality z online marketingu a spolu s vami vieme posúdiť ich váhu, tak neváhajte a dohodnite si s nami kávu.

Chcem
Print Friendly