O nás

­

Sme skôr viac tím priateľov ako kolegov. Naozaj, aj keď to znie ako dobré marketingové klišé. Je to najtrefnejšie pomenovanie tohto, kým sme. Osobne (PaLi – nižšie) som si nikdy nevedel predstaviť dlhodobú spoluprácu s online špecialistami a inak zameranými ľuďmi  s ktorými by som si nerozumel ľudsky a nemal podobne nastavené hodnoty.

Nižšie vám predstavujem náš úzky tím, ktorý v prípade potreby rozširujeme o overených senior špecialistov vo svojich marketingových odboroch. Na ktorých sme nadobudli kontakty za takmer 10 rokov čomu sa marketingu s nadšením venujeme. Predsa len, so skúsenosti vieme, že každý z nás je najlepší na tom svojom piesočku.

Chcete spoznať našu víziu 2022? Je o fungovaní skutočne online marketingovej agentúry, telom a duchom. To znamená minimálne čas strávený v office, spotreba pod jeden balík kancelárskeho papiera (stávka…) a vybudovanie firemného miesta v horách na kreatívne myslenie.  Naším cieľom je aj budovať si užšie partnerstvá s klientami, ktorým reálne dlhodobo alebo krátkodobo poskytneme fungujúce externé marketingové oddelenie s dvoma základnými výhodami, a to:

  • nižšie celkové náklady na chod a udržiavanie vlastného plne obsadeného marketingového oddelenia
  • vyvarovanie sa neprávnych marketingových krokov a strategických rozhodnutí vďaka úzkej kooperácii s vašim oddelením

Ak chcete rásť, máte svoj plán alebo chcete pomôcť v jednej z marketingových služieb, dajte nám o sebe vedieť. S radosťou sa do vašich cieľov pustíme a urobíme všetko, aby sme ich aj naplnili.

Chcem sa stretnúť
Pavol Líška
Pavol Líška
Stratég a PPC špecialista
Tomáš Garaj
Tomáš Garaj
Account manažér
Roman Beňo
Roman Beňo
Grafik
Peter Bensson
Peter Bensson
Social špecialista
Ivana Pappová
Ivana Pappová
Social a copywriter
Renata Blažková
Renata Blažková
Copywriter
Braňo Spišák
Braňo Spišák
Analytik, Ebay a Amazon špecialista
Michal Žoldoš
Michal Žoldoš
WP programátor
???
???
Tu môžeš byť ty. Klikni a zisti viac.

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek