­

Influencer marketing, ako získať prirodzený zásah

Alebo inak. Ako, za čo najmenšie náklady získať čo najväčší efekt. O tom je celý influencer marketing a táto myšlienka stála aj za jeho vznikom.

O čom je influencer marketing dnes

Influencer marketing je forma reklamy s cieľom získania pozornosti. Táto marketingová aktivita ťaží hlavne z boomu sociálnych sietí. Ešte donedávna sa orientovala výlučne na módu, hry a produkty spojiteľné so životným štýlom. Dnes má opodstatnenie influencer marketing v špecifickej podobe a forme takmer všade. Prvotnou výzvou influencer marketingu je nájsť takých ľudí, ktorí majú schopnosť svojimi prirodzenými postojmi zaujať potenciálnych kupujúcich. Ideálne ich až priviesť k samotnej kúpe produktu alebo služby. Samotný influencer by mal byť stotožnený s identitou značky alebo firmy, ktorú bude propagovať. Výber vhodnej osoby pre influencer marketing je kľúčový. Podlieha výberu, kde nie je hlavným hodnotiacim kritériom počet followerov. Ešte dôležitejšími metrikami selekcie je rezonancia komunikácie influencera a dosah cieľového publika. Dajte nám o sebe vedieť a pomôžeme vám strategicky zapracovať influencer marketing do marketingového mixu a vyťažiť z neho maximum.

Rada na záver:

Influencer marketing musí ísť ruka v ruke s inými marketingovými aktivitami. Iba tak, viete z neho vyťažiť maximum a previesť pozornosť ľudí zo samotného influencera na váš produkt alebo službu. Influencer marketingu nie sú len sociálne siete. Ak chcete zistiť ako influencer marketingu funguje, napíšte nám a o naše znalosti sa radi podelíme.

Chcem

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek
Viac noviniek