­

Sociálne siete ako vaša príležitosť

Pri vhodnej stratégii na sociálnych sieťach vychádzame z možností, ktoré nám značka či daný produkt ponúka. Teda prispôsobujeme sociálne siete a komunikáciu v nich produktu či značke. Nie naopak. Sociálne siete ponúkajú obrovské množstvo príležitostí. Zorientujeme vás v nich a pomôžeme vám v nich nezapadnúť prachom, ale naopak. Vytŕčať z neho.

Momentálne spravujeme

0
0
0
0
0

ÚČTOV

Nové možnosti

Sociálne siete sa stali takmer zo dňa na deň novým komunikačným kanálom s obrovským množstvom možností. Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest a iné sociálne siete majú svoj špecifiká. Treba povedať, že nie každá firma ma vo svojich génoch predpoklad komunikovať na sociálnych sieťach. Často sa stáva, že firma  si vytvorí na sociálnych sieťach viac problémov ako úžitku. Dynamika v sociálnych sieťach je obrovská. Preto je dobré, ak máte na svojej strane partnerov špecialistov napr. aj nás. Odkomunikujeme vám ju so všetkými plusmi, ale aj úskaliami.

Vedeli ste, že:

  • Zakladateľa FB Marka Zuckerberga si ako jediného nezablokujete.
  • 3/4 užívateľov sa na Facebook dostane cez mobil.
  • Brian Acton (spoluzakladateľ WhatsApp) sa v r. 2009 uchádzal o prácu vo FB. V r. 2014 facebook kúpil WhatsApp za 19 mld. $.
  • Facebook sa objavil až v tretine rozvodových vyhlásení v USA.

Ako sa staráme o vás napr. aj na FB

Spusteniu alebo reštartu komunikácie na sociálnych sieťach predchádza vzájomná diskusia s klientom o jeho produkte, službe či trhu. Táto analýza stavu firmy či produktu nám pomôže vhodne nastaviť stratégiu na sociálnych sieťach. Vďaka nej vieme vybrať vhodný mix sociálnych sieti. Sociálne siete nie sú len Facebook. Často sa stáva, že pre klienta je vhodnejšie skôr komunikovať napr. na Instagrame alebo Linkedine. Po výbere vhodných sociálnych sieti sa zaoberáme publikom a jeho delením. Tu vychádzame z Kaushnikovho delenia na See, Think, Do a Care. Pri tomto delení je zákazníkom každý, aj ten kto nakúpi neskôr alebo ten kto produkt odporučí.  Posledným krokom počiatočnej fázy projektu býva zodpovedania na jednoduchú otázku: Čo budeme komunikovať. Pri tomto sa držíme troch slov: Zabav, informuj a pouč.  Pri realizácii dbáme na aktívne prepájanie online a offline aktivít. Na toto sme špecialisti.

Rada na záver:

Ak máte záujem o nastavenie udržateľnej stratégie na sociálnych sieťach, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s vami stretneme , podebatujeme a predstavíme vám možnosti sociálnych sieti o ktorých ste ešte nepočuli.

Chcem

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek
Viac noviniek