­

Sociálne siete ako vaša príležitosť

Pri vhodnej stratégii na sociálnych sieťach vychádzame z možností, ktoré nám značka či daný produkt ponúka. Teda prispôsobujeme sociálne siete a komunikáciu v nich produktu či značke. Nie naopak. Sociálne siete ponúkajú obrovské množstvo príležitostí. Zorientujeme vás v nich a pomôžeme vám v nich nezapadnúť prachom, ale naopak. Vytŕčať z neho.

Momentálne spravujeme

0
0
0
0
0

ÚČTOV

Nové možnosti

Sociálne siete sa stali takmer zo dňa na deň novým komunikačným kanálom s obrovským množstvom možností. Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest a iné sociálne siete majú svoj špecifiká. Treba povedať, že nie každá firma ma vo svojich génoch predpoklad komunikovať na sociálnych sieťach. Často sa stáva, že firma  si vytvorí na sociálnych sieťach viac problémov ako úžitku. Dynamika v sociálnych sieťach je obrovská. Preto je dobré, ak máte na svojej strane partnerov špecialistov napr. aj nás. Odkomunikujeme vám ju so všetkými plusmi, ale aj úskaliami.

Vedeli ste, že:

  • Zakladateľa FB Marka Zuckerberga si ako jediného nezablokujete.
  • 3/4 užívateľov sa na Facebook dostane cez mobil.
  • Brian Acton (spoluzakladateľ WhatsApp) sa v r. 2009 uchádzal o prácu vo FB. V r. 2014 facebook kúpil WhatsApp za 19 mld. $.
  • Facebook sa objavil až v tretine rozvodových vyhlásení v USA.

Ako sa staráme o vás napr. aj na FB

Spusteniu alebo reštartu komunikácie na sociálnych sieťach predchádza vzájomná diskusia s klientom o jeho produkte, službe či trhu. Táto analýza stavu firmy či produktu nám pomôže vhodne nastaviť stratégiu na sociálnych sieťach. Vďaka nej vieme vybrať vhodný mix sociálnych sieti. Sociálne siete nie sú len Facebook. Často sa stáva, že pre klienta je vhodnejšie skôr komunikovať napr. na Instagrame alebo Linkedine. Po výbere vhodných sociálnych sieti sa zaoberáme publikom a jeho delením. Tu vychádzame z Kaushnikovho delenia na See, Think, Do a Care. Pri tomto delení je zákazníkom každý, aj ten kto nakúpi neskôr alebo ten kto produkt odporučí.  Posledným krokom počiatočnej fázy projektu býva zodpovedania na jednoduchú otázku: Čo budeme komunikovať. Pri tomto sa držíme troch slov: Zabav, informuj a pouč.  Pri realizácii dbáme na aktívne prepájanie online a offline aktivít. Na toto sme špecialisti.

Rada na záver:

Ak máte záujem o nastavenie udržateľnej stratégie na sociálnych sieťach, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s vami stretneme , podebatujeme a predstavíme vám možnosti sociálnych sieti o ktorých ste ešte nepočuli.

Chcem

Z nášho blogu

  • Facebook Collestions

Facebook collections – nový traffic formát na FB

13. júna, 2017| , , , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pri synergickej inzercii na Facebooku a zároveň v TV je pravdepodobnosť nákupu 1,3-násobne vyššia. Instagram a LinkedIn už prekročili hranicu 0,4 mil. registrovaných používateľov na Slovensku. Drvivá väčšina reklám je cielená na budovanie povedomia [...]

  • Facebook marketing

Zmeny v Canvas a nové publiká na Facebooku

25. februára, 2017| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Segment potravín  v ecommerce  mal v roku 2016 najvyšší % nárast zo všetkých hlavných segmentov. Pri live streamoch pribúda 10 x viac reakcií fanúšikov ako pri bežných video reklamách. 79% Nemcov aspoň raz [...]

  • TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016

TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016

19. decembra, 2016| , , , , , |

Dáta nepustia. Preto neriskujeme, že sa dostanete až na záver článku a hneď začíname tým najlepším čo ponúkli tohtoročné vianočné reklamy. John Lewis a jeho tohtoročných vianočných doposiaľ 24 mil. zhliandutí je toho jasným dôkazom. [...]

Komentáre vypnuté na TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016
Viac noviniek