­

Neuromarketing

Ako neuromarketing šetrí peniaze

Na Slovensku je stále bežnou praxou, že grafické výstupy, a to je jedno či sa bavíme o bilboarde, banneroch alebo webe, sú postavené na schéme: grafik spraví tri návrhy a klient si vyberie, ten ktorý sa mu najviac pozdáva. A to je chyba. Najmä v dobe, kedy vieme všetko analyzovať, či testovať a nie len pomocou štandardných metód. To čo bolo kedysi doménou len veľkých nadnárodných spoločností, je dnes dostupné takpovediac pre každého. Jedná sa o analýzu podvedomia, o testovanie rozhodnutí, ktoré robíme bez toho, aby sme vedeli prečo. A práve na to slúži neuromarketing. Veď na čo už len budete platiť nový web so špičkovým dizajnom, ak budú dôležité CTA prvky pre ľudské oko takmer neviditeľné, alebo z iného uhlu pohľadu, na čo budete mať vymakanú PPC kampaň, ktorá Vám prinesie obrovské množstvo relevantných návštev, ale len málo z nich aj vykoná požadovanú akciu, a to len z toho dôvodu, že príslušný batn (z angl. button) je červený obdĺžnik, i keď vaša cieľovka jednoznačne reaguje lepšie na povedzme modrú elipsu? Využívajte Vaše financie efektívne, nenechajte sa balamutiť tým, čo „raz jeden grafik povedal“.

Ako pristupujeme k neuromarketingu

Hneď na začiatok je nutné povedať, že neuromarketing je postavený na prísne logických základoch a zásadách, ktoré sa v našich mozgoch tvorili po tisíce rokov. Áno, správne čítate, už tisícky rokov sa totižto rozhodujeme na základe veľmi podobných podnetov, ktoré sa marketing posledných 50 rokov snaží oklamať. Čo ak tomu tak nemusí byť, čo ak sa marketing môže týmto zásadám prispôsobiť a okrem hlavného posolstva vplývať na zákazníka aj podvedome. A o to presne sa snažíme, testovaním nájsť vhodný spôsob, či prevedenie každej akcie, ktorú voči zákazníkovi vykonáme. Snažíme sa pomocou rôzneho hardwaru a softwaru otestovať všetky výstupy, ktoré sú kľúčové pre úspech kampaní. Teda weby upravujeme podľa toho, kam sa ľudské oko naozaj pozerá, vyberáme len tie copytexty, na ktoré najlepšie reaguje cieľová skupina, využívame harmonickú farebnosť tak, aby trendom zodpovedala až sekundárne, no primárne zodpovedala tomu, čo má v mysli váš väčšinový zákazník. Možnosti neuromarketingu sú nesmierne, preto vždy záleží na potrebách a cieľoch klienta, aby sme zvolili ten správny postup.

Rada na záver:

Máte už skúsenosti s neuromarketingom? Chcete získavať viac zákazníkov len vďaka tomu, že podstatný prvok webu nebude naľavo ale napravo? Stretnite sa s nami a my Vám ochotne predstavíme možnosti neuromarketingu, ktoré pomôžu vašej spoločnosti získať klientov spôsobom, o ktorom Vaša konkurencia ani len netuší.

Chcem

Z nášho blogu

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, že to je a čo je to v skutočnosti.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

  • Facebook Collestions

Facebook collections – nový traffic formát na FB

13. júna, 2017| , , , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pri synergickej inzercii na Facebooku a zároveň v TV je pravdepodobnosť nákupu 1,3-násobne vyššia. Instagram a LinkedIn už prekročili hranicu 0,4 mil. registrovaných používateľov na Slovensku. Drvivá väčšina reklám je cielená na budovanie povedomia [...]

Viac noviniek