­

Staráme sa o vašu reputáciu

Drvivá väčšina marketingových pracovníkov a majiteľov firiem vám na otázku čo je najlepšou reklamou odpovie. Odporúčania. Na to, aby ste ich získali existuje celý rád techník a nástrojov, ktoré nájdu prienik so všetkými marketingovými aktivitami firmy.

Prečo je dôležitá reputácia

V minulosti bolo bežné, aby sa sused suseda pýtal na kvalitu produktu. Dnes, s digitalizáciou tento proces nadobúda nový rozmer. Jeho intenzita sa zvyšuje a mení sa aj prostredie, ktoré smeruje na internet. Pri kúpe produktu alebo využití služby sa môžu dnes zákazníci oprieť o množstvo okamžite dostupných recenzií, hodnotení a názorov od predošlých zákazníkov. A až 4/5 ľudí túto možnosť pred samotnou kúpou produktu či služby využíva. Stačí si len položiť otázku. Kedy ste si kúpili elektroniku alebo rezervovali hotel bez toho, aby ste si pozreli užívateľské recenzie? Recenzie, komentáre, hodnotenia a pod. sú enormne dôležité kvôli veľkému vplyvu na nákupný proces ľudí. Veď si len stačí  predstaviť koľko ľudí dokáže doslova odohnať zlý zákaznícky feedback a zmariť celú doterajšiu marketingovú snahu.  Viete, kde sa o vás či vašom produkte hovorí? Máte zvládnutý plán krízovej komunikácie? Mate nastavené  procesy na získavanie pozitívnych recenzií a hodnotení? Ak nie, je to na čase zmeniť. Zarobíte na tom.

Ako budujeme pozitívnu reputáciu

Alfou a omegou tohto procesu je spoznanie firmy ako takej, jej produktu či služby a smerovanie trhu. Iba tak totiž môžeme spolu s klientom nájsť vhodné riešenia ušité pre klienta na mieru. Bez poznanie s čím pracujeme, to jednoducho bude škrípať. Celú túto službu môžeme rozdeliť na tri často samostatné činnosti, ktoré sa veľakrát kombinujú. Monitoring, ochrana a koncept. Monitoring ma za úlohu zachytávať zmienky v prostredí webov a sociálnych sieti o vás či vašom produkte alebo službe. Tie zápornejšie zmienky má za cieľ čo najlepšie vykomunikovať ochrana.  Často sa tiež snažíme dostať pozitívne ohlasy na prvú stranu v Google a tie horšie presunúť do úzadia. Využívame na to aj tvorbu špecifických PR článkov, ktoré sa priatelia s Googlom a veľa veľa iného. Dlhodobo najúčinnejšie je však návrh konceptu, ktorý ma za cieľ podporovať prirodzene tvorbu pozitívnych zmienok recenzií v diskusiách, blogoch, sociálnych sieťach a inde. Obsahom konceptu je celý rad odporúčaní, usmernení a konkrétnych návrhov na realizáciu, ktoré docielia to, že spokojný zákazník rád odovzdá pozitívnu skúsenosť ďalej.

Rada na záver:

Počuli ste už reputačnom manažmente produktu či firmy na internete? Chcete, aby ste vedeli o každom šuchnutí vášho mena v online prostredí a mali možnosť reagovať? Toto a veľa iného je súčasťou tejto služby. Ozvite sa nám, prezradíme vám toho oveľa viac a spolu vypijeme  šálok dobrej kávy.

Chcem

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek
Viac noviniek