­

SEO optimalizácia, nielen pre Google

SEO je dnes už multimediálnou optimalizáciou pre vyhľadávače, ktorá dokáže priniesť návštevnosť a konverzie z viacerých zdrojov. Dnešné SEO je marketingovou multidisciplínou s presahom do viacerých marketingových aktivít od programovania, cez tvorbu obsahu a linkbulding, až po Google a FB Ads kampane.

Čo je SEO dnes

SEO ako také má jediný cieľ, a to priviesť potencionálnych zákazníkov na váš web. Tento cieľ sa napĺňa cez nájditeľnosť produktu/služby v prostredí internetu. Všetky techniky, metódy a marketingové stratégie, ktoré majú za úlohu tento cieľ plniť sa označujú ako SEO. V doslovnom preklade optimalizácia nájditeľnosti pre vyhľadávače. V absolútne základnom ponímaní sa SEO delí na onpage SEO a offpage SEO. Teda SEO aktivity robené buď na stránke alebo mimo nej. Z posledné roky sa podoba výsledkov vo vyhľadávaní diametrálne mení. Výsledkami hľadania v Google (ako najpoužívanejšieho vyhľadávača v SR) sú dnes už aj obrázky, videá a iné. Dnes je SEO multimarketingovou aktivitou, ktorú nedokáže robiť jeden človek a zasahuje aj napr. do copywritingu, programovania, PPC, webdizajnu, sociálnych sietí a inde. To všetko a veľa iného je dnes SEO.

Ako robíme úspešné SEO

SEO nie je pre každú firmu. Šokujúce, ale je to tak. Ak má vaša služba alebo produkt malú hľadanosť, tak ním zvýšený záujem nedosiahnete. Ale čo ak sa boríte s vysokou mierou konkurencie, máte adekvátny rozpočet a aj trpezlivosť na výsledky? Najprv prebehnú rozhovory, pri ktorých sa zoznámime s vašim podnikaním ako takým a cieľmi, ktoré chcete aj vďaka SEO aktivitám naplniť. Nasledujú analýzy. Tie sa týkajú existujúceho odkazového portfólia, technického stavu webu, konverzného toku webových užívateľov, postavenia vás a konkurencie vo výsledkoch vyhľadávania, a nakoniec sa tvorí aj analýza kľúčových slov. Analýza, nie dátový súbor. Všetky tieto analýzy obsahujú identifikáciu a riešenie identifikovaných problémov. Na základe analýz a implementácie odporúčaných krokov sa prechádza k tvorbe samotnej marketingovej stratégie a jej aplikovaniu do života. Dajte nám o sebe vedieť a naštartujeme aj vaše SEO aktivity správnym smerom.

Rada na záver:

SEO je aj dnes skôr dlhodobou stratégiou, ktorá prináša výsledky v horizonte viac ako roka. Aj preto, treba k SEO aktivitám pristupovať strategicky už od začiatku. Nie je tu priestor pre omyly. Radi sa pozrieme na Vaše ciele a zvážime či SEO je tá správna cesta, prípadne navrhneme a spolu zrealizujeme SEO stratégiu. Pozvite si nás na kávu.

Chcem

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek
Viac noviniek