­

SEO optimalizácia, nielen pre Google

SEO je dnes už multimediálnou optimalizáciou pre vyhľadávače, ktorá dokáže priniesť návštevnosť a konverzie z viacerých zdrojov. Dnešné SEO je marketingovou multidisciplínou s presahom do viacerých marketingových aktivít od programovania, cez tvorbu osahu a linkbulding, až po Google a FB Ads kampane.

Ocitli ste sa na jednej z viacerých časti nášho webu na ktorom prebieha rekonštrukcia. Mrzí nás to. Predpokladané ukončenie prác je 1.1.2019

Rada na záver:

SEO je aj dnes skôr dlhodobou stratégiou, ktorá prináša výsledky v horizonte viac ako roka. Aj preto, treba k SEO aktivitám pristupovať strategicky už od začiatku. Nie je tu priestor pre omyly. Radi sa pozrieme na Vaše ciele a zvážime či SEO je tá správna cesta, prípadne navrhneme a spolu zrealizujeme SEO stratégiu. Pozvite si nás na kávu.

Chcem

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek
Viac noviniek