­

Viac ako len PPC kampaň

Online podporné kampane sú pevnou súčasťou marketingového mixu. Majú svoje obrovské a jedinečné výhody. PPC kampane, to nie je len AdWords kampaň vo vyhľadávaní. Je tu celý rad ďalších nástrojov a techník, ktoré poskytujú. Tie sa vyberajú na základe cieľa, ktorý majú naplniť. Kampane na YouTube, Facebooku, Google a inde si už nevieme predstaviť bez efektívnych podporných PPC kampaní.

Čo všetko dokážu PPC kampane

PPC (pay per click) je jedným z najefektívnejších reklamných formátov súčasného marketingu. Veď si len stačí predstaviť, že platíte až za užívateľa, ktorého reklama natoľko zaujala, až sa preklikol na vašu webovú stránku.  Využitie okrem vyhľadávania či bannerov na Google nájdeme aj v podpore šírenia videobsahu cez YouTube či rôznorodého obsahu na Facebooku. Dokonca vďaka PPC reklame vieme posielať zľavy užívateľom, ktorý si konkrétny produkt prezerali dlhšiu dobu a predsa ho nenakúpili. Ba čo viac. Vhodným použitím nástrojov dokážeme osloviť užívateľov, ktorým prišla konkurenčná cenová ponuka. To všetko a mnoho iného dokáže špičková PPC kampaň.

Vedeli ste, že:

  • Najdrahšími slovíčkami na svete sú: poistenie, úvery a hypotéka.
  • Cena prekliku na web v BA kraji je o 80% vyššia ako v PO kraji.
  • V USA vieme reklamy cieliť aj na ulice či bloky.
  • za 1€ vieme osloviť aj 1000 ľudí na Facebooku.

Ako robíme účinné PPC kampane

PPC kampaň a celkovo online podpora vychádza z pevne vybudovaných základov. Tými základmi je kvalitný web s hodnotným obsahom. Ak sa vyšperkoval web, tak aby užívateľa nestrácal. Je čas na tvorbu kampaní. Na začiatku sa oboznámime s produktom či službou. Pokračujeme  stanovením cieľov, ktoré chceme reklamou dosiahnuť. Ruka v ruke s cieľmi ide výber vhodných reklamných nástrojov, inzertných sieti a použitých formátov. Záverečnou fázou pred spustením kampane je tvorba persón a jej prispôsobenie sa reklamnými textami a kreatívou. Najdôležitejším procesom PPC kampane je sledovanie a vyhodnocovanie jej účinnosti, optimalizácia. Pri tvorbe PPC reklám vychádzame z roky skúsenosti, ale aj z poznatkov o produkte či službe. Vaše kampane budú tvoriť a spravovať Googlom certifikovaný špecialisti na AdWords a vyhodnocovať špecialisti na Analytics. Naformátujeme vám také reklamy a  zacielime ich tak, že zaujmú vaše cieľové publikum. Rozhodneme sa spolu s vami, ako využijeme remarketing. Výsledky rozmeníme na drobné a spolu s vami budeme úspešní.

Rada na záver:

Máte skvelý web a tvoríte hodnotný obsah. To je super. Ja čas, aby sa k vášmu dobre namazanému stroju dostalo palivo, a teda PPC kampane. Radi sa s vami stretneme, podiskutujeme a predstavíme širokú škálu možností PPC kampaní a nielen to: Hlavne spoznáme vaše ciele a prezradíme, ktoré PPC kampane sú vhodné nato či ono.

Chcem

Z nášho blogu

  • Facebook Collestions

Facebook collections – nový traffic formát na FB

13. júna, 2017| , , , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pri synergickej inzercii na Facebooku a zároveň v TV je pravdepodobnosť nákupu 1,3-násobne vyššia. Instagram a LinkedIn už prekročili hranicu 0,4 mil. registrovaných používateľov na Slovensku. Drvivá väčšina reklám je cielená na budovanie povedomia [...]

  • Facebook marketing

Zmeny v Canvas a nové publiká na Facebooku

25. februára, 2017| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Segment potravín  v ecommerce  mal v roku 2016 najvyšší % nárast zo všetkých hlavných segmentov. Pri live streamoch pribúda 10 x viac reakcií fanúšikov ako pri bežných video reklamách. 79% Nemcov aspoň raz [...]

  • facebook-video-metriky

Video kampaň, Facebook alebo YouTube?

5. októbra, 2016| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Na Facebooku inzeruje vo svete cez 5 mil. spoločností z toho niečo cez 400 tisíc cez Instagram. 121 tisíc užívateľov na SK Instagrame tvorí najprínosnejšiu CS a teda 25-44 rokov. Až 2/3 nakupujúcich opúšťa [...]

Viac noviniek