1. Náš klient je náš pán. On nás platí, on nás úkoluje. Nebudeme mať iných, v rámci segmentu okrem neho.
  2. Nebudeme spomínať na klienta v zlom a iba dobre mu budeme chcieť. Vždy a všade dobré meno šíriť budeme.
  3. Spomneme si na klienta vždy, keď nás kreatívna múza alebo skvelý nápad pochytí. Dozaista rád ocení, že naňho myslíme a dobre mu chceme.
  4. Ctiť si ho budeme a aj keď zle bude hovoriť, myšlienky či nápady mať. Vyhovoriť vľúdne a s patričnou úctou živiteľa sa snažiť mu to budeme.
  5. Nikdy, ale že nikdy nezabijeme myšlienku, ktorú vyriekne náš klient skôr, ako ju posúdime všetkými zmyslami našími i ostatných nám slúžiacich.
  6. Nikdy nezneuctíme myšlienku danú a spísanú pod menom etický kódex reklamy. Za hodnotnú ju máme a aj budeme mať na veky.
  7. Nepokradneme osobné údaje jeho, ani inej človečiny posudzujúcej podľa výnosu šľachty o ochrane údajov pomenovaných ako osobných.
  8. Nepreriekneme krivého svedectva voči nemu ani v číslach reportovaných.
  9. Nezneužijeme blízke a cenené údaje jeho. Mať na mysli budeme, že iba jeho a nikoho iného sú a navždy budú.
  10. Nepožiadame nikdy nič, čo by za našu prácu bolo nehodnú fakturovanú plácu mať.

Náš blog

  • Nová revolúcia v zákazníckom systéme: Chatboti s umelou inteligenciou

    V posledných rokoch sa chatboti stali kľúčovým prvkom v oblasti služieb zákazníkom a digitálneho marketingu. Tieto automatizované konverzačné systémy ...

  • Buzz marketing – Aké sú jeho 4 fázy, stratégie a reálne príklady

    Buzz marketing v doslovnom preklade marketing šumu. Táto marketingová stratégia je stará klasika, no v dnešnej dobe, vďaka sociálnym ...

  • Top 10 trendov v grafickom dizajne v roku 2023

    Tak ako každý rok, aj v roku 2023 sa v oblasti reklamy a grafického dizajnu stretávame s novými prístupmi, ...

Naši súčasní a ex partneri