Brand equity
Brand equity, známa aj ako hodnota značky, je esenciálnym faktorom v oblasti marketingu. Skladá sa z množstva pozitívnych asociácií, vnímanej kvality a lojality, ...
Brand equity, známa aj ako hodnota značky, je esenciálnym faktorom v oblasti marketingu. Skladá sa z množstva pozitívnych asociácií, vnímanej kvality a lojality, ...
Alebo portréty ideálneho zákazníka, sú semi-fiktívne zastúpenia vašej ideálnej cieľovej skupiny založené na reálnych dátach a dôkladnom výskume. Tieto persony pomáhajú firmám lepšie ...
Strategický proces vytvárania a rozvíjania súboru charakteristík, hodnôt a vizuálnych prvkov, ktoré vašu značku odlišujú od konkurencie a vytvárajú s ňou emocionálnu väzbu ...
Znamená zapojenie značky do sociálnych, environmentálnych alebo politických otázok s cieľom ukázať jej hodnoty a prispieť k pozitívnej zmene. Tento prístup vyžaduje, aby ...
Proces tvorby a publikovania príspevkov na blog, čo je typ webovej stránky alebo online platformy, ktorá pravidelne poskytuje aktualizovaný obsah, často zameraný na ...
Je technika online reklamy, ktorá využíva zber a analýzu dát o online správaní používateľov (ako sú stránky, ktoré navštívili, vyhľadávané kľúčové slová a ...
Sú jednou z najstarších foriem digitálnej reklamy. Ide o grafické displeje, ktoré sa objavujú na webových stránkach vo forme obdĺžnikov alebo pruhov rôznych ...
B2C marketing, teda marketing zameraný priamo na koncového spotrebiteľa, predstavuje dynamickú oblasť marketingu, kde hlavným cieľom je stimulovať záujem, nákup a lojalitu zákazníkov ...
B2B marketing, alebo marketing zameraný na obchodovanie medzi firmami, predstavuje špecifický segment marketingu, kde hlavnými aktérmi sú firmy a organizácie, ktoré predávajú svoje ...
Buzz marketing je technika virálneho marketingu zameraná na maximalizáciu organického potenciálu kampane alebo produktu. Tieto stratégie môžu podnietiť konverzácie medzi rodinou a priateľmi ...