­

Staráme sa o vašu reputáciu

Drvivá väčšina marketingových pracovníkov a majiteľov firiem vám na otázku čo je najlepšou reklamou odpovie. Odporúčania. Na to, aby ste ich získali existuje celý rád techník a nástrojov, ktoré nájdu prienik so všetkými marketingovými aktivitami firmy.

Prečo je dôležitá reputácia

V minulosti bolo bežné, aby sa sused suseda pýtal na kvalitu produktu. Dnes, s digitalizáciou tento proces nadobúda nový rozmer. Jeho intenzita sa zvyšuje a mení sa aj prostredie, ktoré smeruje na internet. Pri kúpe produktu alebo využití služby sa môžu dnes zákazníci oprieť o množstvo okamžite dostupných recenzií, hodnotení a názorov od predošlých zákazníkov. A až 4/5 ľudí túto možnosť pred samotnou kúpou produktu či služby využíva. Stačí si len položiť otázku. Kedy ste si kúpili elektroniku alebo rezervovali hotel bez toho, aby ste si pozreli užívateľské recenzie? Recenzie, komentáre, hodnotenia a pod. sú enormne dôležité kvôli veľkému vplyvu na nákupný proces ľudí. Veď si len stačí  predstaviť koľko ľudí dokáže doslova odohnať zlý zákaznícky feedback a zmariť celú doterajšiu marketingovú snahu.  Viete, kde sa o vás či vašom produkte hovorí? Máte zvládnutý plán krízovej komunikácie? Mate nastavené  procesy na získavanie pozitívnych recenzií a hodnotení? Ak nie, je to na čase zmeniť. Zarobíte na tom.

Ako budujeme pozitívnu reputáciu

Alfou a omegou tohto procesu je spoznanie firmy ako takej, jej produktu či služby a smerovanie trhu. Iba tak totiž môžeme spolu s klientom nájsť vhodné riešenia ušité pre klienta na mieru. Bez poznanie s čím pracujeme, to jednoducho bude škrípať. Celú túto službu môžeme rozdeliť na tri často samostatné činnosti, ktoré sa veľakrát kombinujú. Monitoring, ochrana a koncept. Monitoring ma za úlohu zachytávať zmienky v prostredí webov a sociálnych sieti o vás či vašom produkte alebo službe. Tie zápornejšie zmienky má za cieľ čo najlepšie vykomunikovať ochrana.  Často sa tiež snažíme dostať pozitívne ohlasy na prvú stranu v Google a tie horšie presunúť do úzadia. Využívame na to aj tvorbu špecifických PR článkov, ktoré sa priatelia s Googlom a veľa veľa iného. Dlhodobo najúčinnejšie je však návrh konceptu, ktorý ma za cieľ podporovať prirodzene tvorbu pozitívnych zmienok recenzií v diskusiách, blogoch, sociálnych sieťach a inde. Obsahom konceptu je celý rad odporúčaní, usmernení a konkrétnych návrhov na realizáciu, ktoré docielia to, že spokojný zákazník rád odovzdá pozitívnu skúsenosť ďalej.

Rada na záver:

Počuli ste už reputačnom manažmente produktu či firmy na internete? Chcete, aby ste vedeli o každom šuchnutí vášho mena v online prostredí a mali možnosť reagovať? Toto a veľa iného je súčasťou tejto služby. Ozvite sa nám, prezradíme vám toho oveľa viac a spolu vypijeme  šálok dobrej kávy.

Chcem

Z nášho blogu

  • PR-članky-v-online

11 rád ako vytvoriť špičkové články v online

26. novembra, 2014|

Stratégia – v podstate sú dve: buď článok bude promovaný na top miestach spravodajských portálov (píšte článok hlavne pre ľudí, vyšší náklad okamžitý výsledok) alebo jeho návštevnosť budete čerpať s vyhľadávania v google (píšte článok aj pre [...]

  • pozor-na-brand-v-online

Pozor na brand a jeho vnímanie

14. októbra, 2014|

Budujete si skvelé meno firmy produktu alebo služby. Spozornite, online svet vás môže oň pripraviť alebo poškodiť takmer okamžite. Stačí urobiť chybný krok vášho zamestnanca či firmy, alebo sa stotožniť s taktikou bobríka mlčania a problém je [...]

  • Proces-nákupu-v-online

Ako prebieha proces nákupu a ako ho využiť v online

23. septembra, 2014|

Proces nákupu je jednoducho povedané cesta nakupujúceho od samotného prvého nahliadnutia na display s aspoň minimálnou motiváciou ku kúpe produktu alebo záujmom oň, až po samotnú kúpu produktu či služby, ktorá môže, ale aj nemusí prebehnúť priamo v online. Túto dlhú cestu sme si dovolili rozdeliť na tri hlavné fázy, a to:

Viac noviniek