1. Náš klient je náš pán. On nás platí, on nás úkoluje. Nebudeme mať iných, v rámci segmentu okrem neho.
  2. Nebudeme spomínať na klienta v zlom a iba dobre mu budeme chcieť. Vždy a všade dobré meno šíriť budeme.
  3. Spomneme si na klienta vždy, keď nás kreatívna múza alebo skvelý nápad pochytí. Dozaista rád ocení, že naňho myslíme a dobre mu chceme.
  4. Ctiť si ho budeme a aj keď zle bude hovoriť, myšlienky či nápady mať. Vyhovoriť vľúdne a s patričnou úctou živiteľa sa snažiť mu to budeme.
  5. Nikdy, ale že nikdy nezabijeme myšlienku, ktorú vyriekne náš klient skôr, ako ju posúdime všetkými zmyslami našími i ostatných nám slúžiacich.
  6. Nikdy nezneuctíme myšlienku danú a spísanú pod menom etický kódex reklamy. Za hodnotnú ju máme a aj budeme mať na veky.
  7. Nepokradneme osobné údaje jeho, ani inej človečiny posudzujúcej podľa výnosu šľachty o ochrane údajov pomenovaných ako osobných.
  8. Nepreriekneme krivého svedectva voči nemu ani v číslach reportovaných.
  9. Nezneužijeme blízke a cenené údaje jeho. Mať na mysli budeme, že iba jeho a nikoho iného sú a navždy budú.
  10. Nepožiadame nikdy nič, čo by za našu prácu bolo nehodnú fakturovanú plácu mať.

Náš blog

  • Guerilla marketing

    Guerilla marketing: Nízkonákladová cesta k efektívnej propagácii

    V marketingovom svete plnom drahých kampaní a preplnených médií sa guerilla marketing stáva osviežujúcim a efektívnym nástrojom pre značky, ...

  • Marketingový mix – alebo dokedy bude ešte 4P kánonom?

    Produkt, cena, miesto, propagácia. (Product, price, place, promotion). Ak ste si prečítali prvý riadok a pomysleli ste si "aha, ...

  • Affiliate marketing: čo to je, ako funguje a ako s ním začať

    Vitajte vo svete affiliate marketingu! Či už si chcete prilepšiť k príjmu, alebo sa chcete venovať affiliate marketingu na ...

Naši súčasní a ex partneri