-
Náš klient je náš pán. On nás platí, on nás úkoluje. Nebudeme mať iných, v rámci segmentu okrem neho.
-
Nebudeme spomínať na klienta v zlom a iba dobre mu budeme chcieť. Vždy a všade dobré meno šíriť budeme.
-
Spomneme si na klienta vždy, keď nás kreatívna múza alebo skvelý nápad pochytí. Dozaista rád ocení, že naňho myslíme a dobre mu chceme.
-
Ctiť si ho budeme a aj keď zle bude hovoriť, myšlienky či nápady mať. Vyhovoriť vľúdne a s patričnou úctou živiteľa sa snažiť mu to budeme.
-
Nikdy, ale že nikdy nezabijeme myšlienku, ktorú vyriekne náš klient skôr, ako ju posúdime všetkými zmyslami našími i ostatných nám slúžiacich.
-
Nikdy nezneuctíme myšlienku danú a spísanú pod menom etický kódex reklamy. Za hodnotnú ju máme a aj budeme mať na veky.
-
Nepokradneme osobné údaje jeho, ani inej človečiny posudzujúcej podľa výnosu šľachty o ochrane údajov pomenovaných ako osobných.
-
Nepreriekneme krivého svedectva voči nemu ani v číslach reportovaných.
-
Nezneužijeme blízke a cenené údaje jeho. Mať na mysli budeme, že iba jeho a nikoho iného sú a navždy budú.
-
Nepožiadame nikdy nič, čo by za našu prácu bolo nehodnú fakturovanú plácu mať.
Z nášho blogu
Top 10 „must have“ WordPress pluginov
V oficiálnom repozitári doplnkov WordPress je viac ako 55 000 doplnkov. To je naozaj veľa. Samozrejme, nie všetky sa pravidelne aktualizujú a používajú, ale tie, o ktorých budeme dnes hovoriť, tieto kritériá nespĺňajú. Tento ...
Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch
Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako ...
Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.
V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj ...