1. Náš klient je náš pán. On nás platí, on nás úkoluje. Nebudeme mať iných, v rámci segmentu okrem neho.
  2. Nebudeme spomínať na klienta v zlom a iba dobre mu budeme chcieť. Vždy a všade dobré meno šíriť budeme.
  3. Spomneme si na klienta vždy, keď nás kreatívna múza alebo skvelý nápad pochytí. Dozaista rád ocení, že naňho myslíme a dobre mu chceme.
  4. Ctiť si ho budeme a aj keď zle bude hovoriť, myšlienky či nápady mať. Vyhovoriť vľúdne a s patričnou úctou živiteľa sa snažiť mu to budeme.
  5. Nikdy, ale že nikdy nezabijeme myšlienku, ktorú vyriekne náš klient skôr, ako ju posúdime všetkými zmyslami našími i ostatných nám slúžiacich.
  6. Nikdy nezneuctíme myšlienku danú a spísanú pod menom etický kódex reklamy. Za hodnotnú ju máme a aj budeme mať na veky.
  7. Nepokradneme osobné údaje jeho, ani inej človečiny posudzujúcej podľa výnosu šľachty o ochrane údajov pomenovaných ako osobných.
  8. Nepreriekneme krivého svedectva voči nemu ani v číslach reportovaných.
  9. Nezneužijeme blízke a cenené údaje jeho. Mať na mysli budeme, že iba jeho a nikoho iného sú a navždy budú.
  10. Nepožiadame nikdy nič, čo by za našu prácu bolo nehodnú fakturovanú plácu mať.

Náš blog

  • Čo je Word of Mouth Marketing (WOMM)?

    Word of Mouth Marketing (WOMM), známy aj ako marketing ústnym podaním, je jednou z najstarších, ale zároveň najefektívnejších foriem propagácie. ...

  • YouTube Reklama

    YouTube, druhý najväčší vyhľadávač na svete a najväčšia platforma na zdieľanie videí, sa stal neoddeliteľnou súčasťou digitálneho života. Denne ...

  • Čo je marketingový mix 4C?

    Marketingový mix 4C predstavuje moderný prístup k marketingu, ktorý sa zameriava na potreby zákazníka a poskytuje jasný pohľad na dynamiku ...

Naši súčasní a ex partneri