Sme skôr viac tím priateľov ako kolegov. Naozaj, aj keď to znie ako dobré marketingové klišé. Je to najtrefnejšie pomenovanie tohto, kým sme. Osobne (PaLi – nižšie) som si nikdy nevedel predstaviť dlhodobú spoluprácu s online špecialistami a inak zameranými ľuďmi, s ktorými by som si nerozumel ľudsky a nemal podobne nastavené hodnoty.

Nižšie vám predstavujem náš úzky tím, ktorý v prípade potreby rozširujeme o overených senior špecialistov vo svojich marketingových odboroch, na ktorých sme nadobudli kontakty za takmer 10 rokov čomu sa marketingu s nadšením venujeme. Predsa len zo skúseností vieme, že každý z nás je najlepší na tom svojom piesočku.

Pavol Líška

Som jeden z tých z Oravy, ktorí vždy nosia so sebou trochu tej rázovitej nálady a prízvuku kdekoľvek sú. Ešte počas „intenzívného štúdia“ na UKF v Nitre som si povedal, že chcem prinášať radosť druhým a sebe, a tak som spoluvytvoril prvú online donášku potravín – bociannakup. Dobre, nefunguje už, ale kto by si to pamätal?

Po pár zastávkach v Zlíne, Prahe a Krakowe som sa vrátil po 2 rokoch do Nitry, kde som sa postupne etabloval na pozícii PPC konzultanta. V dobe, keď som bol braný ako PPC guru, avšak v realite jednooký medzi slepými. V dobe, keď sa cudzojazyčné marketingové pojmy ešte gúúglili. Po dvoch rokoch v roku 2014 zakladám vlastnú reklamnú agentúru, a tak vznikla tá naša, skôr rodinného charakteru s absolútne nebrandovým názvom iNetGap. Moje aktuálne exekučné úlohy zahŕňajú vytváranie marketingových stratégií a PPC kampaní. A tak pokračujem v budovaní „reklamného impéria“ s úsmevom na tvári a hlavne bez stresu na všetkých úrovniach agentúry (áno, aj to sa dá v reklame) #bociannakupforever. 🚀

Tomáš Garaj

Zbierať skúsenosti v marketingovom segmente som začal už popri štúdiu na VIA University College v Horsens, v Dánsku. Po ukončení bakalára som sa chcel vrátiť naspäť na Slovensko, prispieť k domácemu hrubému produktu. A tak sa nevyhnutné stalo skutočnosťou a moje cesty sa pretli s Palim. Odvtedy som v agentúre prešiel rôznymi exekutívnymi pozíciami no vždy som sa venoval prevažne akvizičnej a neskôr accountskej činnosti. Dnes, súbežne s týmito aktivitami, podporujem tvorbu contentu, dlhodobé strategické nastavenie projektov. V agentúre mám tiež na starosti súčasti projektov týkajúce sa CSR a B2B marketingu.

Roman Beňo

Roman je ten, kto dokáže premeniť naše myšlienky a nápady na vizuálne umelecké diela. Jeho tvorivý a grafický talent je srdcom a dušou našej firmy. Jeho pracovná etika je na vysokej úrovni, zatiaľ čo jeho pozornosť k detailom je základom úspešnej produkcie grafických výstupov.  Máme to šťastie, že môžeme spolupracovať s takým výnimočným grafikom, ktorý nás inšpiruje každý deň. Popri tom všetkom je Roman navyše aj veľmi skromný, čo nepochybne cítiť už z tohto textu, ktorý o sebe sám napísal.

Ivana Beňo

Správe sociálnych sietí som sa začala venovať už počas štúdia žurnalistiky na vysokej škole. Dnes sa tomuto remeslu naplno venujem už deviaty rok, a to v pracovnom aj voľnom čase. Vyskúšala som si život viecerých veľkých reklamných agentúr a sem tam prácu so sociálnymi médiami rada prestriedam aj s copywritingom.

Jakub Jevčič

Som miestny Čech „Pepa“, ktorý svoje prvé kroky v online marketingu a tvorbe webových stránok urobil v malom anglickom meste Brighton, kde sme vytvárali 360-stupňové virtuálne panorámy pre miestne firmy. Dnes som súčasťou malého, ale veľmi skúseného tímu, v ktorom som jedným z dielikov skladačky pomáhajúcim vytvárať webové stránky a ľahký grafický dizajn pre našich súčasných aj budúcich klientov.

Michal Žoldoš

Som Mišo alias Žigo, šikovný a spoľahlivý programátor, ktorý vie kódovať s rovnakou ľahkosťou, akou rozpoznáva jedlé a nejedlé huby v lesoch. Som minimalista s tým súvisí aj rozsah tohto textu, ktorý píšem. Na druhu stranu minimalizmus súvisí aj so simply a zároveň funkcionálne náročnými webovými riešeniami, ktoré su mojou úlohou.

Mária Kováčová

Absolvovala som marketingovú komunikáciu na University of Manchester, a teraz si užívam cestu svetom slov a kreativity ako copywriterka. Snažím sa vytvárať príbehy, ktoré sa nezabúdajú. Mimo sveta marketingu ma najviac rozžiari cestovanie. Keď nie som zakopaná v práci, zvyknem skôr náhodne plánovať moje ďalšie dobrodružstvo než sledovať pracovný kalendár. A potom je tu tá vec s interiérovým dizajnom. Verím, že každý priestor má svoj príbeh, a milujem ho rozprávať. Moje dni sú plné slovnej hry, cestovateľských a interiérových snov, a nemohla by som byť štastnejšia, že sa môžem deliť o túto cestu s vami! ✨🌍 #LifeOfACopywriter #WordsAndWanderlust

Chcete spoznať našu víziu 2025? Je o fungovaní skutočne online marketingovej agentúry, telom a duchom. To znamená minimálne čas strávený v office, spotreba pod jeden balík kancelárskeho papiera (stávka…) a vybudovanie firemného miesta v horách na kreatívne myslenie.  Naším cieľom je aj budovať si užšie partnerstvá s klientmi, ktorým reálne dlhodobo alebo krátkodobo poskytneme fungujúce externé marketingové oddelenie s dvomi základnými výhodami, a to:

  • nižšie celkové náklady na chod a udržiavanie vlastného plne obsadeného marketingového oddelenia
  • vyvarovanie sa neprávnych marketingových krokov a strategických rozhodnutí vďaka úzkej kooperácii s vašim oddelením

Ak chcete rásť, a nemáte svoj strategický marketingový plán alebo chcete pomôcť v jednej z marketingových služieb, dajte nám o sebe vedieť. S radosťou sa do vašich cieľov pustíme a urobíme všetko, aby sme ich aj naplnili.

Náš blog

  • YouTube Reklama

    YouTube, druhý najväčší vyhľadávač na svete a najväčšia platforma na zdieľanie videí, sa stal neoddeliteľnou súčasťou digitálneho života. Denne ...

  • Čo je marketingový mix 4C?

    Marketingový mix 4C predstavuje moderný prístup k marketingu, ktorý sa zameriava na potreby zákazníka a poskytuje jasný pohľad na dynamiku ...

  • Guerilla marketing

    Guerilla marketing: Nízkonákladová cesta k efektívnej propagácii

    V marketingovom svete plnom drahých kampaní a preplnených médií sa guerilla marketing stáva osviežujúcim a efektívnym nástrojom pre značky, ...

Naši súčasní a ex partneri