Sme skôr viac tím priateľov ako kolegov. Naozaj, aj keď to znie ako dobré marketingové klišé. Je to najtrefnejšie pomenovanie tohto, kým sme. Osobne (PaLi – nižšie) som si nikdy nevedel predstaviť dlhodobú spoluprácu s online špecialistami a inak zameranými ľuďmi, s ktorými by som si nerozumel ľudsky a nemal podobne nastavené hodnoty.
Nižšie vám predstavujem náš úzky tím, ktorý v prípade potreby rozširujeme o overených senior špecialistov vo svojich marketingových odboroch, na ktorých sme nadobudli kontakty za takmer 10 rokov čomu sa marketingu s nadšením venujeme. Predsa len zo skúseností vieme, že každý z nás je najlepší na tom svojom piesočku.
Chcete spoznať našu víziu 2022? Je o fungovaní skutočne online marketingovej agentúry, telom a duchom. To znamená minimálne čas strávený v office, spotreba pod jeden balík kancelárskeho papiera (stávka…) a vybudovanie firemného miesta v horách na kreatívne myslenie. Naším cieľom je aj budovať si užšie partnerstvá s klientmi, ktorým reálne dlhodobo alebo krátkodobo poskytneme fungujúce externé marketingové oddelenie s dvomi základnými výhodami, a to:
- nižšie celkové náklady na chod a udržiavanie vlastného plne obsadeného marketingového oddelenia
- vyvarovanie sa neprávnych marketingových krokov a strategických rozhodnutí vďaka úzkej kooperácii s vašim oddelením
Ak chcete rásť, máte svoj plán alebo chcete pomôcť v jednej z marketingových služieb, dajte nám o sebe vedieť. S radosťou sa do vašich cieľov pustíme a urobíme všetko, aby sme ich aj naplnili.
Z nášho blogu
Top 10 „must have“ WordPress pluginov
V oficiálnom repozitári doplnkov WordPress je viac ako 55 000 doplnkov. To je naozaj veľa. Samozrejme, nie všetky sa pravidelne aktualizujú a používajú, ale tie, o ktorých budeme dnes hovoriť, tieto kritériá nespĺňajú. Tento ...
Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch
Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako ...
Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.
V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj ...