Zdieľaj

Pozor na obsah. Kvalitný obsah vám zaručí, aby sa užívateľ na vašom webe cítil príjemne, resp. že stránka mu dáva podnety (informačné alebo vizuálne), ktoré spôsobujú predlžovanie času stráveného na webe. V takomto prípade máte vyhraté. Ideálne je tvoriť videá, rebríčky, infografiky atď (užívatelia ich svojvoľne sami šíria)

Optimalizujte web pre ľudí. Znamená v podstate čo najvyššiu funkčnú priateľskosť webu k návštevníkovi. Ľudskou rečou povedané vytvárajte weby a ich funkčnosť, tak aby boli čo najintuitívnejšie. Tým pádom sa Vám s určitosťou zvýši miera návratnosti návštevníkov webu, čas strávený na stránke a iné .

Buďte aktívni na sociálnych sieťach. To ale neznamená, aby ste sa hnali po desiatkach tisíc lajkov. Stačí len distribuovať už vytvorený unikátny obsah z webu, prípadne pridať krátke informačné posty o segmente alebo firme či značke.

Nezabudnite dbať na svojom webe aj na jeho vizuálnu krásu. Nepomôže Vám nič na svete, ak budete mať dizajn webu alá Obecný úrad (česť výnimkám).

Nájdite vo svojom obore bloggerov a dohodnite sa s nimi na testovaní výrobkov. Robte to s mierou, pokojne stačí aj jedenkrát mesačne (to neplatí pre módu).

Motivujte nielen v online svete, ale aj v tom reálnom na návštevu vašej stránky, prípadne na akciu (využite obaly výrobkov).

Založte si stránku na Google+. Pre Google sa týmto spôsobom stanete dôveryhodnejším.

Pozor na duplicitné texty, tie sa penalizujú. Taktiež je dobre známe, že textový roboti berú do úvahy len prvú pôvodnú verziu, ostatné kópie v tom lepšom prípade ignorujú.

Každému kľúčovému slovu resp. téme, na ktoré sa zameriavate (stačí pár dôležitých), venujte jednu samostatnú stránku. Google vaše stránky adekvátne ohodnotí a priradí im pozície vo vyhľadávaní.

Vytvorte kvalitné spätné odkazy pre každú stránku, ktorú chcete umiestniť vo vyhľadávaní. Nezabudnite ani na odkazy z hlavnej stránky na vaše najdôležitejšie podstránky. Z vášho webu odkazujte na relevantné webstránky, ktoré vám nepatria.