HR marketing v roku 2025

Dvojdňový kurz zameraný na HR marketing, určený pre HR tímy a jednotlivcov, kombinuje teóriu s praxou v oblasti získavania a udržiavania zamestnancov. Účastníci pochopia strategický prístup k HR a jeho vplyv na značku zamestnávateľa. Prvý deň pokrýva základy HR marketingu a zvýšenie lojality zamestnancov. Druhý deň sa zameriava na aplikáciu týchto poznatkov na vašom projekte, s cieľom implementovať efektívne HR marketingové stratégie.
2-dňové
Human resources
Pre firmy
Slovenský / Anglický
Ing. Tomáš Garaj / Mgr. Pavol Líška
Účastníci sa naučia, ako efektívne rozvíjať a spravovať brand zamestnávateľa tak, aby odrážal kľúčové hodnoty a kultúru spoločnosti, čím zvýšia jej atraktivitu pre súčasných a budúcich zamestnancov. Získajú schopnosť hlboko porozumieť motivácii zamestnancov, ako aj unikátnym charakteristikám a prostrediu ich spoločnosti, a to všetko s osobitným dôrazom na posilnenie a rozvoj značky zamestnávateľa.
Obsah HR školenia
Školenie je rozdelené do 2 dni. Prvý deň je rozdelený do troch 2 hod. blokov s cieľom opätovného nadobudnutia pozornosti. Druhý deň je výlučne spoločným strategickým briefom s cieľom vytvorenie vašej komplexnej HR stratégie v podmienkach a možnostiach vašej spoločnosti a to tak, aby boli navrhnuté aktivity v nej udržateľné a hlavne zbierali čo najrýchlejšie tzv. nízko položené ovocie. Spomínané bloky prvého dňa sú obsahovo rozdelené takto:
Netreba zabudnúť, že samotný kurz obsahuje vysoko hodnotné informácie. Po jeho absolvovaní a praktických ukážkach sa pravdepodobne stanú tieto informácie vašimi vedomosťami. To najdôležitejšia však váš stále len čaká. Ak nepretavíte tieto informácie a vedomosti do reality vášho projektu, tak zo školenia si odnesiete len vedomosti a nie biznisový rast vášho projektu.