Kurz strategického marketingu

Dvojdňový kurz zameraný na strategický marketing, určený pre tímy aj jednotlivcov, ktorý kombinuje teoretické základy s aplikáciou na konkrétne prípady. Účastníci získajú porozumenie strategického plánovania a analýzy. Prvý deň je venovaný základom strategického marketingu a identifikácii príležitostí pre značku. Druhý deň sa sústredíme na váš projekt, s cieľom nájsť strategické marketingové možnosti, ktoré povedú predovšetkým k efektívnemu rastu obchodných príležitostí.
2-dňové
Marketing
Začiatočník / pokročilý
Slovenský / Anglický
Ing. Tomáš Garaj
Tieto kurzy ponúkajú rozsiahle skúmanie teoretických aj praktických aspektov marketingového riadenia. Ich zameranie odzrkadľuje dynamické marketingové prostredie a vybavuje účastníkov základnými nástrojmi na dosiahnutie vynikajúcich výsledkov v tejto oblasti. V dnešnom podnikateľskom prostredí, kde je najdôležitejšie získať a udržať si zákazníka, je marketing kľúčovou disciplínou. Marketingový manažment, ktorý je súčasťou našich programov, poskytuje moderné základné koncepcie pripravené na okamžité uplatnenie na trhu.
Obsah kurzu
Školenie je rozdelené do 2 dni. Prvý deň je rozdelený do troch 2 hod. blokov s cieľom opätovného nadobudnutia pozornosti. Druhý deň je výlučne spoločným strategickým briefom s cieľom vytvorenia komplexnej marketingovej stratégie v podmienkach a možnostiach vašej spoločnosti a to tak, aby boli navrhnuté aktivity v nej udržateľné a hlavne zbierali čo najrýchlejšie tzv. nízko položené ovocie. Spomínané bloky prvého dňa sú obsahovo rozdelené takto:
Netreba zabudnúť, že samotný kurz obsahuje vysoko hodnotné informácie. Po jeho absolvovaní a praktických ukážkach sa pravdepodobne stanú tieto informácie vašimi vedomosťami. To najdôležitejšia však váš stále len čaká. Ak nepretavíte tieto informácie a vedomosti do reality vášho projektu, tak zo školenia si odnesiete len vedomosti a nie biznisový rast vášho projektu.