Kurz strategického marketingu

Rozvíjajte konkurenčnú výhodu vašej spoločnosti pomocou kurzov strategického marketingu. Nájdeme cestu vašej značke, aby ste vy a váš tím mohli efektívne využívať najnovšie inovácie v oblasti marketingu.

Dvojdňový kurz zameraný na strategický marketing, určený pre tímy aj jednotlivcov, ktorý kombinuje teoretické základy s aplikáciou na konkrétne prípady. Účastníci získajú porozumenie strategického plánovania a analýzy. Prvý deň je venovaný základom strategického marketingu a identifikácii príležitostí pre značku. Druhý deň sa sústredíme na váš projekt, s cieľom nájsť strategické marketingové možnosti, ktoré povedú predovšetkým k efektívnemu rastu obchodných príležitostí.

2-dňové

Marketing

Začiatočník / pokročilý

Slovenský / Anglický

Ing. Tomáš Garaj

Tieto kurzy ponúkajú rozsiahle skúmanie teoretických aj praktických aspektov marketingového riadenia. Ich zameranie odzrkadľuje dynamické marketingové prostredie a vybavuje účastníkov základnými nástrojmi na dosiahnutie vynikajúcich výsledkov v tejto oblasti. V dnešnom podnikateľskom prostredí, kde je najdôležitejšie získať a udržať si zákazníka, je marketing kľúčovou disciplínou. Marketingový manažment, ktorý je súčasťou našich programov, poskytuje moderné základné koncepcie pripravené na okamžité uplatnenie na trhu.

Obsah kurzu

Školenie je rozdelené do 2 dni. Prvý deň je rozdelený do troch 2 hod. blokov s cieľom opätovného nadobudnutia pozornosti. Druhý deň je výlučne spoločným strategickým briefom s cieľom vytvorenia komplexnej marketingovej stratégie v podmienkach a možnostiach vašej spoločnosti a to tak, aby boli navrhnuté aktivity v nej udržateľné a hlavne zbierali čo najrýchlejšie tzv. nízko položené ovocie. Spomínané bloky prvého dňa sú obsahovo rozdelené takto:

  • Prečo plánovať?
  • Stručný prehľad budovania značky a diferenciácie
  • Vytvorenie vlastnej podstaty značky (cvičenie)
  • Segmentácia – identifikácia atraktívnej medzery na trhu

Trvanie: 2 hodiny

  • Situačná analýza – interné a externé hodnotenia
  • Používanie strategických marketingových modelov pre váš podnik (cvičenie)
  • SWOT – teória a vývoj pre váš podnik
  • Prechod od SWOT k cieľom
  • Výber správneho marketingového mixu na splnenie vašich cieľov
  • Vypracovanie marketingových akčných plánov (cvičenie)
  • Časový harmonogram, rozpočty a meranie úspechu

Trvanie: 2 hodiny

  • Digitálny a online vývoj
  • Veľké zmeny na trhu
  • Prieskum spotrebiteľov a trhu
  • Kľúčové faktory úspechu v digitálnom veku vrátane sociálnych médií
  • Tipy na rozbehnutie online komunikácie

Trvanie: 2 hodiny

V tejto etape sa ponoríme do hlbšieho pochopenia vašej firmy, preskúmame trh, na ktorom podnikáte, vaše zdroje a kapacity. Budeme sa venovať stanoveniu jasných cieľov a analyzovať vašu pozíciu voči konkurencii. Toto všetko urobíme s cieľom vytvoriť robustnú strategickú marketingovú stratégiu, ktorá bude reflektovať všetky aspekty vášho podnikania a pomôže vám efektívnejšie komunikovať s vaším cieľovým trhom.

Trvanie: 3 hodiny

Cieľom bude spoločne vytvoriť marketingovú stratégiu, ktorá sa prispôsobí kontextu vašej firmy. Zameriame sa na efektívne využívanie dostupných zdrojov a príležitostí, aby sme dosiahli rýchle a merateľné výsledky s dôrazom na dlhodobú udržateľnosť a rast.

Cena dvojdňového kurzu

1080 €

Netreba zabudnúť, že samotný kurz obsahuje vysoko hodnotné informácie. Po jeho absolvovaní  a praktických ukážkach sa pravdepodobne stanú tieto informácie vašimi vedomosťami. To najdôležitejšia však váš stále len čaká. Ak nepretavíte tieto informácie a vedomosti do reality vášho projektu, tak zo školenia si odnesiete len vedomosti a nie biznisový rast vášho projektu.

V prostredí našej agentúry je to 6 osôb. U vás vo firme je to prakticky neobmedzené. Na druhu stranu treba povedať že vyšší počet ako 6 osôb výrazne znižuje interakciu samotného publika
De facto áno a s tým, že naučíme váš tím neustále kriticky pristupovať k spoločne vytvorenej stratégii a adaptovať ju na reálie trhu a meniaci sa stav vašej firmy ako takej
Odpoveď sa nemôže paušalizovať, ale ak má firma aj malý tím, ktorý má voľné časové kapacity na exekúciu nie extrémne náročných SEO činnosti, tak práve pre vás je toto školenie vhodné a bude pre vašu firmu ohromným prínosom
V priestoroch našej agentúry v Nitre alebo v priestoroch vašej spoločnosti
Áno, aj keď vo finále pôjde o prezentáciu ktorej obsah nebude sám o sebe postačujúci. Preto odporúčame si robiť počas školenia poznámky

    V prostredí našej agentúry je to 6 osôb. U vás vo firme je to prakticky neobmedzené. Na druhu stranu treba povedať že vyšší počet ako 6 osôb výrazne znižuje interakciu samotného publika
    De facto áno a s tým, že naučíme váš tím neustále kriticky pristupovať k spoločne vytvorenej stratégii a adaptovať ju na reálie trhu a meniaci sa stav vašej firmy ako takej
    Odpoveď sa nemôže paušalizovať, ale ak má firma aj malý tím, ktorý má voľné časové kapacity na exekúciu nie extrémne náročných SEO činnosti, tak práve pre vás je toto školenie vhodné a bude pre vašu firmu ohromným prínosom
    V priestoroch našej agentúry v Nitre alebo v priestoroch vašej spoločnosti
    Áno, aj keď vo finále pôjde o prezentáciu ktorej obsah nebude sám o sebe postačujúci. Preto odporúčame si robiť počas školenia poznámky