Zdieľaj

Čo je Facebook Instant Articles

V podstate možnosť pre spravodajské portály šíriť obsah výhradne cez Facebook a inkasovať od neho peniaze z reklamy na ne naviazanej. Takéto partnerstvá Facebook vytvoril napr. s National Geographic alebo NY Times. O tom, že sa Facebook stane najväčším mediálnym spravodajským portálom sveta som hovoril pred dvoma rokmi. Zdá sa, že smer je už nastavený a loď vyplávala. Facebook má na šírenie obsahu obrovské know how a v podstate to vie robiť ako jediný na svete efektívne. Spravodajským webom už pomaly nič neostáva a svoj obsah zapredávajú Facebooku.

Na Facebooku  sa objavia Gifka

Pred pár dňami svetu oznámil Facebook podporu nasadenia gifiek. Facebook ich umožnil, a to napriek jeho výhradám k nim. Veď si len zalovte v pamäti, ako zmätočne pôsobia zábavné portály plné gifiek, tak nejako to môže o pár mesiacov vyzerať s našimi FB newsfeedmi.

Prepojenie TV a smartphonov

Až polovica divákov sleduje TV a popritom používa  zariadenia s pripojením na internet. Vyplýva to z výskumu contentovej agentúry Newcast. Možnosti prepojenia tohto javu sa ešte len začnú objavovať . Môžeme sa napr. tešiť na priame nákupy cez mobil v závislosti od vzhliadnutého produktu v TV.

IBM sa spája už aj s Facebookom

Už aj preto, lebo v minulosti podobné spojenectvá so sociálnymi sieťami IBM už vytvoril. Spolu s Facebookom sľubujú cielenejšie reklamy, a to na základe im dostupných vstupných užívateľských dát a charakteristík, ktorými obe firmy disponujú. V absolútnej podstate spojenectva je cieľom ponúknuť užívateľovi produkt ,,ušitý na mieru.“