Zdieľaj
Obmedzenie reklám vytvorených vo Flashi (swf)
Reklamy vytvorené vo Flash technológii majú od 1. septembra obmedzenú funkčnosť v rozhraní prehliadača Chrome a už dávnejšie aj v rozhraní Firefox. A to v takej forme, že reklamy sa prestali automaticky prehrávať. Inak povedané, na spustenie vyžadujú click to action podobným prvkom, ako je tomu pri spustení videa na Youtube.
Obmedzenie platí len pre reklamy, ktoré inzertný systém AdWords nedokáže automaticky konvertovať do HTML5. Tento krok je len pokračovaním snahy donútiť Adobe k vývoju svojej technológie, ktorá by fungovala aj na mobilných zariadeniach. Aktuálne pravidlá reklám v AdWordse dovoľujú využívať iné aktívnejšie formáty v porovnaní so statickými bannermi.
Google má nové logo a nie prvýkrát
Minulý mesiac sme písali o zmenách v organizačnej štruktúre Google a najnovšie tu máme aj nové logo. V nasledujúcom videu sa pozrite na jeho vývoj od prvopočiatkov po dnešok, prípadne aj na to, ako sa tvorilo súčasné logo.
Gmailové reklamy pre všetkých
Nájdete ich už vo všetkých AdWords účtoch. Dostanete sa k nim v rámci obsahových kampaní cez kartu reklamy. Z rozbaľovacej ponuky vyberte možnosť galéria reklám, kde nájdete sekciu reklamy pre Gmail a v nej šablóny reklám a ich formátov.
Facebook videoprofilovka a iné vylepšenia
Chceli by ste videoprofilovku namiesto statickej fotky? Tak s touto novinkou sa už onedlho budete môcť stretnúť na mobiloch. Viac o novinke v newsroome Facebooku.
Na Facebooku sa tiež zlepšilo vizuálne vnímanie tlačidiel na mobiloch, ktoré sa stali výraznejšími. Postupne sa zobrazujú adminom stránky aj nové funkcie, napr. ako: „Zavolaj nám“, ktoré sa objavuje na mobiloch. Postupne tiež nabehne aj nová časť fanpage shop, kde sa bude dať priamo nakupovať.