Zdieľaj
V prehľade vám prinášame základné metriky v komunikácii na sociálnych sieťach pri prezidentskej kampani v roku 2014. Merali sme použité sociálne siete, intenzitu komunikácie na nej a dosah resp. reakciu týchto posolstiev na fanúšikov či followerov.
Zapojenie sa prezidentských kandidátov do jednotlivých sociálnych sietí
Celkový počet vzhliadnutí u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube
Priemerný počet likov na jeden príspevok u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti Facebook
Počet príspevkov za predošlé 4 dni u prezidentských kandidátov na Facebooku
Počet pridaných videí v rozmedzi siedmich dní u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube
Počet priateľov v kruhoch u prezidentských kandidátov na Google +
Počet odberateľov u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube
Počet fanúšikov u prezidentských kandidátov na Facebooku
Priemerný počet share-ov na jeden príspevok u prezidentských kandidátov na Facebooku