Pár grafov k prezidentskej kampani 2014

V prehľade vám prinášame základné metriky v komunikácii na sociálnych sieťach pri prezidentskej kampani v roku 2014. Merali sme použité sociálne siete, intenzitu komunikácie na nej a dosah resp. reakciu týchto posolstiev na fanúšikov či followerov.

Zapojenie sa prezidentských kandidátov do jednotlivých sociálnych sietí

Zapojenie sa prezidentských kandidátov do jednotlivých sociálnych sietí

Celkový počet vzhliadnutí u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube

Celkový počet vzhliadnutí u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube

Priemerný počet likov na jeden príspevok u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti Facebook

Priemerný počet likov na jeden príspevok u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti Facebook

Počet príspevkov za predošlé 4 dni u prezidentských kandidátov na Facebooku

Počet príspevkov za predošlé 4 dni u prezidentských kandidátov na Facebooku

Počet pridaných videí v rozmedzi siedmich dní u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube

Počet pridaných videí v rozmedzi siedmich dní u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube

Počet priateľov v kruhoch u prezidentských kandidátov na Google +

Počet priateľov v kruhoch u prezidentských kandidátov na Google +

Počet odberateľov u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube

Počet odberateľov u prezidentských kandidátov na sociálnej sieti YouTube

Počet fanúšikov u prezidentských kandidátov na Facebooku

Počet fanúšikov u prezidentských kandidátov na Facebooku

Priemerný počet share-ov na jeden príspevok u prezidentských kandidátov na Facebooku

Priemerný počet share-ov na jeden príspevok u prezidentských kandidátov na Facebooku

 
2020-11-12T21:22:39+02:0027. novembra, 2014|
Go to Top