Efektívny HR marketing dneška a koncepčný employer branding
Vieme ako ušetriť peniaze pri HR marketingu a ako nastaviť koncepčný udržateľný employer branding. Vieme, ktoré distribučné kanály externého či interného informačného toku firmy sú najefektívnejšie. Dajte nám šancu vypiť si s vami u vás kávu a dozviete sa toho oveľa viac.
Prienik marketingu a HR aktivít v dnešnej dobe
Dnešné technológie nám umožňujú poňať nábor nových zamestnancov úplne iným spôsobom ako tomu bolo doteraz. Koniec koncov je to skôr nutnosť, nakoľko staré postupy strácajú efekt. Spôsobom, ktorý efektívne narába so sociálnymi sieťami a DNA firmy. Problémom však ostáva dynamika zmien, ktorú firmy a ich HR oddelenia nie sú schopné zachytiť a implementovať do HR marketingu. Úspešný HR marketing musí dnes nazerať na pracovnú pozíciu ako na klasický produkt, ktorý je potrebné predať zákazníkom. V tomto prípade sú zákazníci vašimi potencionálnymi uchádzačmi. Ako toto celé poňať a ako sa postaviť k dvom rozdielnym technikám tohto predaja, a to: Employer brandingu a HR marektingu sa dozviete v našom článku.
Ako efektívne hľadáme ľudí, ktorí sú firme verní
Na pracovnú pozíciu pozeráme optikou produktu, kde zákazníkom je uchádzač. Prvým krokom úspešného predaja tohto produktu je analýza a pochopenie potrieb samotnej firmy. Či je problém akútny, plánovaný alebo predvídateľný. Analýza sa zameriava na 6 nosných celkov, a to: konkurenciu, zamestnaneckú štruktúru, politiku benefitov, vnútornú komunikáciu, komunikačné nástroje a firemnú reputáciu. Po tejto analýze prebieha diskusia, ktorej výsledkom je určenie si pomeru smerovania aktivít medzi employer brandingom a HR marketingom. Tieto veľmi rozdielne techniky sú základom zvolenej marketingovej stratégie postavenej na 5 pilieroch: publiku, posolstve, forme, distribúcii a háčikoch. Takto postavená HR komunikácia má všetky predpoklady byť úspešnou.
OD A PO Z
Obchodník alebo zámočník?
Špecializujeme sa na spájanie talentovaných ľudí s ich vysnívanými pracovnými miestami. Vďaka hlbokým znalostiam moderného trhu práce a rozsiahlej sieti kontaktov v odvetví sme náboroví experti.
Pracovné miesta všetkého druhu
Veríme v individuálny prístup k náboru. Náš tím venuje čas tomu, aby pochopil jedinečné zručnosti, skúsenosti a túžby každého kandidáta a zabezpečil tak dokonalý výber pracovného miesta.
Bratislava alebo Lomná?
Či už hľadáte príležitosti v oblasti Oravy alebo v akomkoľvek inom kraji, máme pre vás kompletné pokrytie podľa vašej potreby. Naše skúsenosti sa rozprestierajú naprieč rôznymi odvetviami, vďaka čomu vám poskytneme príležitosti šité na mieru vašej oblasti.
Všetko prehľadne v 1 súbore
Zjednodušujeme náborový proces pre kandidátov aj zamestnávateľov. Od počiatočného výberu až po konečné umiestnenie zvládneme každý krok s profesionalitou a efektívnosťou.
Google Sheet
Moderný jednoduchý zoznam
Pomocou aplikácie Tabuľky Google môžete upravovať tabuľky priamo vo webovom prehliadači – nie je potrebný žiadny špeciálny softvér. Súčasne môže pracovať viacero ľudí, môžete vidieť ich zmeny a každá zmena sa automaticky uloží.
Prístupné 24/7 na všetkých zariadeniach
Do pripraveného súboru s kvalifikovanými kontaktmi sa dostanete za niekoľko sekúnd prostredníctvom počítača aj mobilného telefónu.
Naše
Referencie
Pracovník skladu – Košice
Elektrikár – Bratislava
Vodič nákladného vozidla – Celá SR
Ako to funguje
Postup celé práce
1.
Úvodné stretnutie s klientom
Spoločne si prejdeme celý proces náboru, čo očakávate od potenciálnych budúcich kandidátov a čo im môžete ponúknuť. Tu sa spoločne dohodneme, čo je pre vás najlepšie a aký náborový proces pre vás môžeme vytvoriť. Vždy je ideálne mať pripravený zoznam bonusov, benefitov a hlavne konkurencie, kde vidíme, čo ponúkajú oproti vám.
2.
Dodanie materiálov a videí
Pri tvorbe kampane používame fotografie a materiály od vás. Je skvelé mať autentické fotografie z vašej firmy, prevádzky, tímové fotografie alebo teambuildingy. Pre používateľov, ktorí vyplnia váš prieskum, radi vytvoríme aj krátke video s poďakovaním (len pre váš telefón). Je to forma komunikácie, ktorá nám jednoducho vyhovuje. Máte pripravené všetky materiály?
3.
Vytvorenie dotazníka pre uchádzačov
Dôležitá súčasť celého procesu náboru. Od uchádzačov nežiadame, aby predložili životopis, ale aby vyplnili dotazníky, po ktorých budete ako personalista vedieť o uchádzačovi všetko dôležité. Pripravíme otázky do dotazníka, aby sme odhalili, ktorí kandidáti sú vhodní na pohovor.
4.
Schválenie kampane
Náš marketér pripraví reklamný text, vstupné stránky a bannery. Všetko vám pošleme na schválenie. Teraz je najlepší čas povedať nám, čo chcete upraviť alebo pridať. Pošleme vám aj pokyny, ako pracovať s novou tabuľkou kontaktov.
5.
Spustenie kampane a komunikácia s novými kontaktmi
Schválené? Výborne, spúšťame kampaň a zároveň vám posielame náhľad reklamy a tešíme sa na prvé kontakty v tabuľke. Kampaň sme schopní spustiť do týždňa od onboardingového stretnutia. Teraz je na vás, aby ste pravidelne kontrolovali tabuľku kontaktov. Môžeme hneď vidieť tie kontakty, ktoré spĺňajú vaše požiadavky, a všetci máme úplný prehľad o tom, ako prebieha náš nábor. Vybraných uchádzačov prosím kontaktujte telefonicky. Čím viac rozhovorov uskutočníte, tým je väčšia pravdepodobnosť, že nájdete ľudí, ktorí sa hodia do vášho tímu.
FAQ