Influencer marketing, ako získať prirodzený
Influencer marketing musí ísť ruka v ruke s inými marketingovými aktivitami. Iba tak viete z neho vyťažiť maximum a previesť pozornosť ľudí zo samotného influencera na váš produkt alebo službu. Influencer marketingu nie sú len sociálne siete. Ak chcete zistiť ako influencer marketingu funguje, napíšte nám a o naše znalosti sa radi podelíme.
O čom je influencer marketing dnes
Influencer marketing je forma reklamy s cieľom získania pozornosti. Táto marketingová aktivita ťaží hlavne z boomu sociálnych sietí. Ešte donedávna sa orientovala výlučne na módu, hry a produkty spojiteľné so životným štýlom. Dnes má opodstatnenie influencer marketing v špecifickej podobe a forme takmer všade. Prvotnou výzvou influencer marketingu je nájsť takých ľudí, ktorí majú schopnosť svojimi prirodzenými postojmi zaujať potenciálnych kupujúcich. Ideálne ich až priviesť k samotnej kúpe produktu alebo služby. Samotný influencer by mal byť stotožnený s identitou značky alebo firmy, ktorú bude propagovať. Výber vhodnej osoby pre influencer marketing je kľúčový. Podlieha výberu, kde nie je hlavným hodnotiacim kritériom počet followerov. Ešte dôležitejšími metrikami selekcie je rezonancia komunikácie influencera a dosah cieľového publika. Dajte nám o sebe vedieť a pomôžeme vám strategicky zapracovať influencer marketing do marketingového mixu a vyťažiť z neho maximum.