Sociálne siete ako vaša príležitosť
Pri vhodnej stratégii na sociálnych sieťach vychádzame z možností, ktoré nám značka či daný produkt ponúka. Teda prispôsobujeme sociálne siete a komunikáciu v nich produktu či značke. Nie naopak. Sociálne siete ponúkajú obrovské množstvo príležitostí. Zorientujeme vás v nich a pomôžeme vám v nich nezapadnúť prachom, ale naopak. Vytŕčať z neho.
Sociálne siete ako vaša príležitosť
Ak máte záujem o nastavenie udržateľnej stratégie na sociálnych sieťach, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s vami stretneme, podebatujeme a predstavíme vám možnosti sociálnych sietí, o ktorých ste ešte nepočuli.
Nové možnosti
Sociálne siete sa stali takmer zo dňa na deň novým komunikačným kanálom s obrovským množstvom možností. Linkedin, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest a iné sociálne siete majú svoj špecifiká. Treba povedať, že nie každá firma má vo svojich génoch predpoklad komunikovať na sociálnych sieťach. Často sa stáva, že firma si vytvorí na sociálnych sieťach viac problémov ako úžitku. Dynamika v sociálnych sieťach je obrovská. Preto je dobré, ak máte na svojej strane partnerov špecialistov, napr. aj nás. Odkomunikujeme vám ju so všetkými plusmi, ale aj úskaliami.
Vedeli ste, že:
- Zakladateľa FB Marka Zuckerberga si ako jediného nezablokujete.
- 3/4 užívateľov sa na Facebook dostane cez mobil.
- Brian Acton (spoluzakladateľ WhatsApp) sa v r. 2009 uchádzal neúspešne o prácu vo FB. V r. 2014 facebook kúpil WhatsApp za 19 mld. $.
- Facebook sa objavil až v tretine rozvodových vyhlásení v USA.
Ako sa staráme o vás napr. aj na FB
Spusteniu alebo reštartu komunikácie na sociálnych sieťach predchádza vzájomná diskusia s klientom o jeho produkte, službe či trhu. Táto analýza stavu firmy či produktu nám pomôže vhodne nastaviť marketingovú stratégiu na sociálnych sieťach. Vďaka nej vieme vybrať vhodný mix sociálnych sietí. Sociálne siete nie sú len Facebook. Často sa stáva, že pre klienta je vhodnejšie skôr komunikovať napr. na Instagrame alebo Linkedine. Po výbere vhodných sociálnych sietí sa zaoberáme publikom a jeho delením. Tu vychádzame z Kaushnikovho delenia na See, Think, Do a Care. Pri tomto delení je zákazníkom každý, aj ten kto nakúpi neskôr alebo ten kto produkt odporučí. Posledným krokom počiatočnej fázy projektu býva zodpovedania na jednoduchú otázku: Čo budeme komunikovať. Pri tomto sa držíme troch slov: Zabav, informuj a pouč. Pri realizácii dbáme na aktívne prepájanie online a offline aktivít. Na toto sme špecialisti.