SEO – Multimediálna optimalizácia pre vyhľadávače

SEO je dnes už multimediálnou optimalizáciou pre vyhľadávače, ktorá dokáže priniesť návštevnosť a konverzie z viacerých zdrojov. Dnešné SEO je marketingovou multidisciplínou s presahom do viacerých marketingových aktivít od programovania, cez tvorbu obsahu a linkbulding, až po Google a FB Ads kampane.

SEO optimalizácia, nielen pre Google

SEO je aj dnes skôr dlhodobou stratégiou, ktorá prináša výsledky v horizonte viac ako roka. Aj preto treba k SEO aktivitám pristupovať strategicky už od začiatku. Nie je tu priestor pre omyly. Radi sa pozrieme na Vaše ciele a zvážime, či je SEO tá správna cesta, prípadne navrhneme a spolu zrealizujeme SEO stratégiu. Pozvite si nás na kávu.

Čo je SEO dnes

SEO ako také má jediný cieľ, a to priviesť potencionálnych zákazníkov na váš web. Tento cieľ sa napĺňa cez nájditeľnosť produktu/služby v prostredí internetu. Všetky techniky, metódy a marketingové stratégie, ktoré majú za úlohu tento cieľ plniť sa označujú ako SEO. V doslovnom preklade optimalizácia nájditeľnosti pre vyhľadávače. V absolútne základnom ponímaní sa SEO delí na onpage SEO a offpage SEO. Teda SEO aktivity robené buď na stránke alebo mimo nej. Z posledné roky sa podoba výsledkov vo vyhľadávaní diametrálne mení. Výsledkami hľadania v Google (ako najpoužívanejšieho vyhľadávača v SR) sú dnes už aj obrázky, videá a iné. Dnes je SEO multimarketingovou aktivitou, ktorú nedokáže robiť jeden človek a zasahuje napr. aj do copywritingu, programovania, PPC, webdizajnu, sociálnych sietí a inde. To všetko a veľa iného je dnes SEO.

Ako robíme úspešné SEO

SEO nie je pre každú firmu. Šokujúce, ale je to tak. Ak má vaša služba alebo produkt malú hľadanosť, tak ním zvýšený záujem nedosiahnete. Ale čo ak sa boríte s vysokou mierou konkurencie, máte adekvátny rozpočet a aj trpezlivosť na výsledky? Najprv prebehnú rozhovory, pri ktorých sa zoznámime s vaším podnikaním ako takým a cieľmi, ktoré chcete aj vďaka SEO aktivitám naplniť. Nasledujú analýzy. Tie sa týkajú existujúceho odkazového portfólia, technického stavu webu, konverzného toku webových užívateľov, postavenia vás a konkurencie vo výsledkoch vyhľadávania, a nakoniec sa tvorí aj analýza kľúčových slov. Analýza, nie dátový súbor. Všetky tieto analýzy obsahujú identifikáciu a riešenie identifikovaných problémov. Na základe analýz a implementácie odporúčaných krokov sa prechádza k tvorbe samotnej marketingovej stratégie a jej aplikovaniu do života. Dajte nám o sebe vedieť a naštartujeme aj vaše SEO aktivity správnym smerom.

Začnite s vaším projektom ešte dnes!