Zdieľaj

Guerilla marketing

Domov / Marketingový slovník / Guerilla marketing

Guerilla marketing je marketingová stratégia, ktorá vyniká svojou netradičnosťou a inovatívnym prístupom. Jej hlavným cieľom je dosiahnuť maximálnu viditeľnosť a pozornosť od cieľového publika s minimálnymi finančnými nákladmi. Vyznačuje sa nekonvenčnými a kreatívnymi metódami, ktoré často prekvapia a zaujmú potenciálnych zákazníkov. Guerilla marketing využíva rôzne formy reklamy a propagačných aktivít, ako sú flash moby, graffiti, nečakané udalosti alebo virálne kampane na sociálnych médiách.

Jedným z najväčších prínosov guerilla marketingu je jeho schopnosť vytvoriť silný dojem a emóciu u cieľového publika. Tento prístup sa zameriava na vytvorenie osobitého zážitku, ktorý zanechá dlhodobý dojem na divákov. Taktiež môže vytvoriť značkovú lojalitu a pozitívny obraz značky, keďže netradičné a inovatívne kampane môžu pôsobiť ako symbol kreativity a inovácie.

Ďalšou výhodou guerilla marketingu je jeho schopnosť prilákať pozornosť bez veľkých investícií do tradičných reklamných kanálov. Tento prístup umožňuje menším firmám a startupom s obmedzenými finančnými prostriedkami konkurovať s väčšími hráčmi na trhu. Vďaka svojej kreativite a netradičným metódam môžu tieto spoločnosti získať pozornosť a záujem od svojich potenciálnych zákazníkov, čo môže viesť k rýchlemu rastu a úspechu na trhu.