Zdieľaj
Obsahová sieť
Domov / Marketingový slovník / Obsahová sieť
Obsahová sieť, známa tiež ako Content Network, je súčasťou reklamného prostredia služby Google Ads. Táto sieť umožňuje inzerentom umiestňovať svoje reklamy na webové stránky, ktoré sú súčasťou siete partnerských webov a médií, a to na základe obsahu týchto stránok.
Inzerenti môžu vo svojich kampaniách v službe Google Ads zvoliť, či chcú zobrazovať svoje reklamy iba vo vyhľadávacej sieti (ako sú výsledky vyhľadávania v rámci služby Google) alebo aj v obsahovej sieti. Reklamy v obsahovej sieti môžu byť zobrazené v rôznych formátoch, ako sú textové reklamy, obrázkové reklamy alebo videá.
Inzerenti môžu vo svojich kampaniách v obsahovej sieti cieľovo zvoliť, na akých typoch webových stránok chcú zobrazovať svoje reklamy, a to na základe tém, kľúčových slov alebo záujmov cieľové skupiny. Týmto spôsobom môžu dosiahnuť širšiu a cielenú reklamnú expanziu a osloviť nových potenciálnych zákazníkov.
Obsahová sieť je dôležitým nástrojom pre inzerentov, ktorí chcú zvýšiť viditeľnosť svojich produktov či služieb mimo výsledkov vyhľadávania a osloviť užívateľov na rôznych webových stránkach. Pomáha im rozšíriť dosah svojich reklamných kampaní a prilákať nových zákazníkov prostredníctvom relevantného obsahu.