Zdieľaj

Reklamy na Instagrame

Odštartovali pre všetkých v posledný septembrový deň. Instagram Ads má viacero formátov. Vybrať si môžete medzi: klasickou fotkou štvorcového alebo obdĺžnikového tvaru, ďalej videoformát a tzv. carousel (filmový pás).

Instagram reklama pomáha dosahovať ciele ako:

  • Kliknutie na webové stránky
  • Inštalácia mobilnej aplikácie
  • Prezretie videa
  • Zisk povedomia

V kombinácii s vyšším prirodzeným dosahom a engagmentom príspevkov tu máme nový veľmi zaujímavý reklamný formát v online marketingovom mixe.

reklama na instagrame

reklama na instagrame

YouTubeRed alebo inak YouTube bez reklám

Pozor, nemýliť si s RedTube, s jednou najnavštevovanejších pornostránok na svete. Užívateľ nezíska len absenciu reklám, ale aj možnosť prezerania si obsahu a zároveň počúvania hudby v pozadí. Toto u mobilnej aplikácii YouTube doposiaľ absentuje. YouTubeRed ponúka toho ešte oveľa viac, a to všetko za cenu 10$ mesačne.

Nová Instagram apka Boomerang

Instagram po uvedení aplikácie Layout, o ktorej som písal v marci, predviedol novú apku Boomeerang, ktorá tvorí krátke sekundové gifká. Áno, iba sekundové so zaujímavo vyzerajúcou nekonečnou slučkou dopredu a späť.

boomernag

Veľká štúdia FB príspevkov

Analytický nástroj Locowise publikoval na základe sledovania viac než 5 000 FB stránok viaceré zaujímavé čísla, ktoré som našiel na českom m-journali napr.:

Typ príspevku podľa dosahu na fanúšikovskú základňu:

  • Videá 9,42%
  • Webové odkazy 8,95%
  • Fotky 7,75%
  • Textová aktualizácia statusu 5,51%

Typ príspevku podľa engagmentu na zasiahnutých fanúšikov:

  • Fotky 6,6%
  • Video 6,53%
  • Textová aktualizácia statusu 4,25%
  • Webové odkazy 3,96%

Suma sumárum, 0,49% fanúšikov reaguje na príspevky facebookových firemných fanpage, ktorej je fanúšikom. Pri Twitteri je to len 0,19%. Naopak najlepšie čísla má v tomto Instagram, kde reaguje 1,76 followerov.