Zdieľaj
Reklamy na Instagrame
Odštartovali pre všetkých v posledný septembrový deň. Instagram Ads má viacero formátov. Vybrať si môžete medzi: klasickou fotkou štvorcového alebo obdĺžnikového tvaru, ďalej videoformát a tzv. carousel (filmový pás).
Instagram reklama pomáha dosahovať ciele ako:
- Kliknutie na webové stránky
- Inštalácia mobilnej aplikácie
- Prezretie videa
- Zisk povedomia
V kombinácii s vyšším prirodzeným dosahom a engagmentom príspevkov tu máme nový veľmi zaujímavý reklamný formát v online marketingovom mixe.
YouTubeRed alebo inak YouTube bez reklám
Pozor, nemýliť si s RedTube, s jednou najnavštevovanejších pornostránok na svete. Užívateľ nezíska len absenciu reklám, ale aj možnosť prezerania si obsahu a zároveň počúvania hudby v pozadí. Toto u mobilnej aplikácii YouTube doposiaľ absentuje. YouTubeRed ponúka toho ešte oveľa viac, a to všetko za cenu 10$ mesačne.
Nová Instagram apka Boomerang
Instagram po uvedení aplikácie Layout, o ktorej som písal v marci, predviedol novú apku Boomeerang, ktorá tvorí krátke sekundové gifká. Áno, iba sekundové so zaujímavo vyzerajúcou nekonečnou slučkou dopredu a späť.
Veľká štúdia FB príspevkov
Analytický nástroj Locowise publikoval na základe sledovania viac než 5 000 FB stránok viaceré zaujímavé čísla, ktoré som našiel na českom m-journali napr.:
Typ príspevku podľa dosahu na fanúšikovskú základňu:
- Videá 9,42%
- Webové odkazy 8,95%
- Fotky 7,75%
- Textová aktualizácia statusu 5,51%
Typ príspevku podľa engagmentu na zasiahnutých fanúšikov:
- Fotky 6,6%
- Video 6,53%
- Textová aktualizácia statusu 4,25%
- Webové odkazy 3,96%
Suma sumárum, 0,49% fanúšikov reaguje na príspevky facebookových firemných fanpage, ktorej je fanúšikom. Pri Twitteri je to len 0,19%. Naopak najlepšie čísla má v tomto Instagram, kde reaguje 1,76 followerov.