­

Viac ako len PPC kampaň

Online podporné kampane sú pevnou súčasťou marketingového mixu. Majú svoje obrovské a jedinečné výhody. PPC kampane, to nie je len AdWords kampaň vo vyhľadávaní. Je tu celý rad ďalších nástrojov a techník, ktoré poskytujú. Tie sa vyberajú na základe cieľa, ktorý majú naplniť. Kampane na YouTube, Facebooku, Google a inde si už nevieme predstaviť bez efektívnych podporných PPC kampaní.

Čo všetko dokážu PPC kampane

PPC (pay per click) je jedným z najefektívnejších reklamných formátov súčasného marketingu. Veď si len stačí predstaviť, že platíte aj za užívateľa, ktorého reklama natoľko zaujala, až sa preklikol na vašu webovú stránku.  Využitie okrem vyhľadávania či bannerov na Google nájdeme aj v podpore šírenia videobsahu cez YouTube, či rôznorodého obsahu na Facebooku. Dokonca vďaka PPC reklame vieme posielať zľavy užívateľom, ktorí si konkrétny produkt prezerali dlhšiu dobu a predsa ho nenakúpili. Ba čo viac. Vhodným použitím nástrojov dokážeme osloviť užívateľov, ktorým prišla konkurenčná cenová ponuka. To všetko a mnoho iného dokáže špičková PPC kampaň.

Vedeli ste, že:

  • Najdrahšími slovíčkami na svete sú: poistenie, úvery a hypotéka.
  • Cena prekliku na web v BA kraji je o 80% vyššia ako v PO kraji.
  • V USA vieme reklamy cieliť aj na ulice či bloky.
  • za 1 € vieme osloviť aj 1 000 ľudí na Facebooku.

Ako robíme účinné PPC kampane

PPC kampaň a celkovo online podpora vychádza z pevne vybudovaných základov. Tými základmi je kvalitný web hodnotným obsahom. Ak sa vyšperkoval web, tak aby užívateľa nestrácal. Je čas na tvorbu kampaní. Na začiatku sa oboznámime s produktom či službou. Pokračujeme  stanovením cieľov, ktoré chceme reklamou dosiahnuť. Ruka v ruke s cieľmi ide výber vhodných reklamných nástrojov, inzertných sietí a použitých formátov. Záverečnou fázou pred spustením kampane je tvorba persón a jej prispôsobenie sa reklamnými textami a kreatívou. Najdôležitejším procesom PPC kampane je sledovanie a vyhodnocovanie jej účinnosti, optimalizácia. Pri tvorbe PPC reklám vychádzame z rokov skúseností, ale aj z poznatkov o produkte či službe. Vaše kampane budú tvoriť a spravovať Googlom certifikovaný špecialisti na AdWords a vyhodnocovať špecialisti na Analytics. Naformátujeme vám reklamy a zacielime ich tak, že zaujmú vaše cieľové publikum. Rozhodneme sa spolu s vami ako využijeme remarketing. Výsledky rozmeníme na drobné a spolu s vami budeme úspešní.

Rada na záver:

Máte skvelý web a tvoríte hodnotný obsah. To je super. Je čas, aby sa k vášmu dobre namazanému stroju dostalo palivo, a teda PPC kampane. Radi sa s vami stretneme, podiskutujeme a predstavíme širokú škálu možností PPC kampaní a nielen to. Hlavne spoznáme vaše ciele a prezradíme, ktoré PPC kampane sú vhodné na to, či ono.

Chcem

Z nášho blogu

  • 9 spôsobov ako vám psychológia pomôže zvýšiť predaje

9 spôsobov ako vám psychológia pomôže zvýšiť predaje

19. februára, 2020|

Stačí štipka psychológie do marketingového mixu a predaje budú chutiť úplne inak. Nie je potrebné študovať päť rokov vysokej školy. Stačí aplikovať šikovné triky, ktoré efektívne zapôsobia na vašich zákazníkov. Odskúšali ich najúspešnejší predajcovia na [...]

Komentáre vypnuté na 9 spôsobov ako vám psychológia pomôže zvýšiť predaje
  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

Viac noviniek
Viac noviniek