Viac ako len PPC kampaň
Online podporné kampane sú pevnou súčasťou marketingového mixu. Majú svoje obrovské a jedinečné výhody. PPC kampane, to nie je len AdWords kampaň vo vyhľadávaní. Je tu celý rad ďalších nástrojov a techník, ktoré poskytujú. Tie sa vyberajú na základe cieľa, ktorý majú naplniť. Kampane na YouTube, Facebooku, Google a inde si už nevieme predstaviť bez efektívnych podporných PPC kampaní.
Čo všetko dokážu PPC kampane
PPC (pay per click) je jedným z najefektívnejších reklamných formátov súčasného marketingu. Veď si len stačí predstaviť, že platíte aj za užívateľa, ktorého reklama natoľko zaujala, až sa preklikol na vašu webovú stránku. Využitie okrem vyhľadávania či bannerov na Google nájdeme aj v podpore šírenia videobsahu cez YouTube, či rôznorodého obsahu na Facebooku. Dokonca vďaka PPC reklame vieme posielať zľavy užívateľom, ktorí si konkrétny produkt prezerali dlhšiu dobu a predsa ho nenakúpili. Ba čo viac. Vhodným použitím nástrojov dokážeme osloviť užívateľov, ktorým prišla konkurenčná cenová ponuka. To všetko a mnoho iného dokáže špičková PPC kampaň.
Vedeli ste, že:
- Najdrahšími slovíčkami na svete sú: poistenie, úvery a hypotéka.
- Cena prekliku na web v BA kraji je o 80% vyššia ako v PO kraji.
- V USA vieme reklamy cieliť aj na ulice či bloky.
- za 1 € vieme osloviť aj 1 000 ľudí na Facebooku.
Ako robíme účinné PPC kampane
PPC kampaň a celkovo online podpora vychádza z pevne vybudovaných základov. Tými základmi je kvalitný web s hodnotným obsahom. Ak sa vyšperkoval web, tak aby užívateľa nestrácal. Je čas na tvorbu kampaní. Na začiatku sa oboznámime s produktom či službou. Pokračujeme stanovením cieľov, ktoré chceme reklamou dosiahnuť. Ruka v ruke s cieľmi ide výber vhodných reklamných nástrojov, inzertných sietí a použitých formátov. Záverečnou fázou pred spustením kampane je tvorba persón a jej prispôsobenie sa reklamnými textami a kreatívou. Najdôležitejším procesom PPC kampane je sledovanie a vyhodnocovanie jej účinnosti, optimalizácia. Pri tvorbe PPC reklám vychádzame z rokov skúseností, ale aj z poznatkov o produkte či službe. Vaše kampane budú tvoriť a spravovať Googlom certifikovaný špecialisti na AdWords a vyhodnocovať špecialisti na Analytics. Naformátujeme vám reklamy a zacielime ich tak, že zaujmú vaše cieľové publikum. Rozhodneme sa spolu s vami ako využijeme remarketing. Výsledky rozmeníme na drobné a spolu s vami budeme úspešní.