­

Tvoríme udržateľné marketingové koncepty

Marketingový koncept je niečo čo do vašich marketingových procesov vnesie svetlo a teda poriadok. Až 94% slovenských firiem s viac ako 10 000€  reklamným budgetom nemá dlhodobú stratégiu marketingu. Pritom takíto koncept dokáže firmám ušetriť množstvo prostriedkov.

Prečo potrebujete koncept

Koncept je niečo ako návod. Návod, ktorý vám povie kedy ako a prečo máte zapojiť rôzne marketingové nástroje. Dôsledkom dodržiavania konceptu je, že každá položka v marketingovom rozpočte sa minie maximálne efektívne. Základným pravidlom marketingového konceptu je logika. Vytvorením konceptu sa ušetríte od situácií, keď začnete riešiť Facebook bez toho, aby ste predtým nemali vytvorený blog na webe a funkčný mailing. A to preto, že newslettrom viete skvele odkazovať na Facebook a blogom napĺňať obsah firemnej fanpage. Koncept plní aj funkciu akejsi obhajoby marketingových aktivít pred manažmentom firmy. Vďaka marketingovému konceptu dokážete ľahko a okamžite identifikovať, kde sa kampaň nachádza a čo bude v rámci aktivít nasledovať. Ďalšou funkciou konceptu je enormná úspora času ľudí, ktorí na realizacii konceptu pracujú a mnoho mnoho iného.

Ako tvoríme koncept

Koncept nie je kampaň. Kampaň je iba súčasťou konceptu. Koncept tvoríme hlavne so zreteľom na stav a smerovanie klienta, ale aj trhu v ktorom funguje. Marketingové koncepty tvoria dve časti, a to: strategická a exekutívna. V strategickej navrhujeme použitie konkrétnych marketingových nástrojov. Stanovujeme ich rozsah a poradie realizácie, tak aby sa maximálne podporovali a využívali navzájom. V exekutívnej časti sa venujeme dopodrobna vyššie navrhnutým nástrojom. Ich formátu, kreatíve a metrikám na ich vyhodnocovanie. V tejto časti konceptu navrhujeme aj konkrétne riešenia na prepojenie offline a online marketingových aktivít. Marketingové koncepty v strategické časti tvoríme so zreteľom na Kaushnikov See – Think – Do – Care. V ňom je zákazníkom každý, aj ten kto kúpi neskôr alebo ten, ktorý váš produkt odporučí. Ak si túto logiku veci zoberiete za svoju a budete sa držať nami vytvorených konceptov, zarobíte na tom.

Rada na záver:

Marketingový koncept je váš ako keby návod, ktorý vám hovorí čo, ako a kedy máte použiť z celého množstva marketingových nástrojov. Takíto koncept enormne zefektívni prácu marketingové oddelenia a zabezpečí, aby sa efektívne nakladalo s marketingovým rozpočtom. Radi sa zúčastníme jeho tvorby a spoločne vypijeme šálok kávy.

Chcem

Z nášho blogu

  • mapa live streamov na facebooku

Reklamný text vo vyhľadávaní sa zväčší na 30/30/80, mapka live streamov vo svete a iné.

15. júla, 2016| , , , , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pri nasadení farby reklamných textov vo vyhľadávaní na Google sa pred pár rokmi testovalo 41 odtieňov modrej. Výber najklikanejšej modrej priniesol odhadom 200 mil. $. Tomu sa hovorí prínosný AB testing. Čas [...]

  • instagram papez frantisek

Papež František na instagrame za prvých 12 hodín získal rekordných 1,5 mil. followerov

5. Apríla, 2016| , , , , , , |

Vedeli ste, že: Pápež František má svoje Instagram konto @franciscus od 19. marca a za prvých 12 hodín získal 1,5 mil. followerov, čo je celosvetový rekord. Klientom, ktorí majú možnosť zmeniť statický remarketing na dynamický, sa [...]

  • volby 2016

Ako by dopadli voľby na sociálnych sieťach

3. marca, 2016| , , , , , , , |

Onedlho tu máme parlamentné voľby 2016 a tak prinášame zaujímavé odpovede na pár otázok. Koľko fanúšikov majú jednotlivé politické strany? Aký je počet ich followerov na iných sociálnych sieťach? Aké sociálne siete využívajú na svoju komunikáciu? [...]

Viac noviniek