­

B2B marketing

B2B marketing ako taký ma svoje špecifiká v ktorých sa výrazne odlišuje od marketingových stratégii určených pre masy. Vysoký dôraz sa v ňom kladie na reputáciu firmy ako takej, ktorú možno dosiahnuť viacerými cestami. Každá z týchto ciest má svoje výhody a nevýhody.

Ocitli ste sa na jednej z viacerých časti nášho webu na ktorom prebieha rekonštrukcia

Rada na záver:

Silným a priamym spôsobom ako môže marketing ovplyvniť B2B obchod je pocit. Ostatné náležitosti obchodného vzťahu, ako medziľudský vzťah, cena, kvalita a iné je už bez nášho priameho dosahu. Ak však chcete dostať pozitívne vnímanie obchodnými partnermi na maximum. Neváhajte a pozvite si nás k sebe na stretnutie.

Chcem

Z nášho blogu

  • Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch

1. decembra, 2018| , , , , , |

Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako [...]

  • natívna reklama

Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.

9. januára, 2018| , , , , , |

V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj [...]

  • Employer branding a HR marketing

Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu

23. decembra, 2017| , , , , |

Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod 6% [...]

Viac noviniek
Viac noviniek