Čo je Word of Mouth Marketing (WOMM)?
Word of Mouth Marketing (WOMM), známy aj ako marketing ústnym podaním, je jednou z najstarších, ale zároveň najefektívnejších foriem propagácie. V podstate ide o proces, pri ktorom sa informácie o produkte alebo službe šíria medzi ...
YouTube Reklama
YouTube, druhý najväčší vyhľadávač na svete a najväčšia platforma na zdieľanie videí, sa stal neoddeliteľnou súčasťou digitálneho života. Denne ho navštevujú miliardy používateľov, ktorí sledujú, zdieľajú a komentujú rôznorodý obsah. Pre značky a inzerentov ...
Čo je marketingový mix 4C?
Marketingový mix 4C predstavuje moderný prístup k marketingu, ktorý sa zameriava na potreby zákazníka a poskytuje jasný pohľad na dynamiku trhu. Táto teória, ktorú možno vnímať ako aplikáciu konceptu „manažmentu orientovaného na ľudí“, ktorý zahŕňa ...
Guerilla marketing: Nízkonákladová cesta k efektívnej propagácii
V marketingovom svete plnom drahých kampaní a preplnených médií sa guerilla marketing stáva osviežujúcim a efektívnym nástrojom pre značky, ktoré chcú preraziť na trhu a osloviť cieľovú skupinu originálnym a pútavým spôsobom. Táto stratégia ...
Marketingový mix – alebo dokedy bude ešte 4P kánonom?
Produkt, cena, miesto, propagácia. (Product, price, place, promotion). Ak ste si prečítali prvý riadok a pomysleli ste si "aha, 4P marketingu", potom už pravdepodobne o marketingovom mixe niečo viete. Ale ak tento model naozaj ...
Affiliate marketing: čo to je, ako funguje a ako s ním začať
Vitajte vo svete affiliate marketingu! Či už si chcete prilepšiť k príjmu, alebo sa chcete venovať affiliate marketingu na plný úväzok, pochopenie základov affiliate marketingu je vaším prvým krokom k úspechu. Vydajme sa spolu ...
Nová revolúcia v zákazníckom systéme: Chatboti s umelou inteligenciou
V posledných rokoch sa chatboti stali kľúčovým prvkom v oblasti služieb zákazníkom a digitálneho marketingu. Tieto automatizované konverzačné systémy využívajúce umelú inteligenciu a spracovanie prirodzeného jazyka ponúkajú inovatívny spôsob reagovania na potreby a otázky ...
Buzz marketing – Aké sú jeho 4 fázy, stratégie a reálne príklady
Buzz marketing v doslovnom preklade marketing šumu. Táto marketingová stratégia je stará klasika, no v dnešnej dobe, vďaka sociálnym sieťam, má oveľa väčší dosah a preto prináša viac výhod než kedykoľvek predtým. Je preto ...
Top 10 trendov v grafickom dizajne v roku 2023
Tak ako každý rok, aj v roku 2023 sa v oblasti reklamy a grafického dizajnu stretávame s novými prístupmi, s ktorými (ne)vedome prichádzame denne do kontaktu. Trendy v dizajne sa kontinuálne prispôsobujú, pretože ľudia ...
Sociálna zodpovednosť podnikov na Slovensku alebo skôr sociálna kompenzácia?
Ak ste si aj vy všimli, že k nám niektoré nástroje či formáty užitočné pre podnikový marketing či dokonca manažment nikdy nedorazili, alebo aj dorazili, no ich dopad bol len minimálny, nemýlili ste sa. Neustále ...