Marketingový audit je skúmanie firemných marketingových aktivít (komplexných alebo čiastkových) s cieľom identifikovať a kvantifikovať ich prínos. Jeho nosnými prvkami sú nezávislosť, systematickosť a komplexnosť. Výsledkom marketingového auditu je dokument, ktorý obsahuje odporúčané aplikovateľné kroky so stupňom dôležitosti ich realizácie. Najdôležitejšou časťou marketingového auditu je však jeho aplikovanie.

Pre koho je audit? Prakticky pre každú firmu, ktorá na marketing alebo jeho čiastkové aktivity pravidelne vyčleňuje každoročný rozpočet a nie je si istá efektivitou vynaložených prostriedkov. Pre firmy, ktoré identifikovali stagnáciu webovej návštevnosti alebo dokonca pokles konverzií.

Prečo audit? Lebo dokáže robiť dve veci naraz: šetrí a zarába peniaze. V súčasnosti realizujeme:

  • Audit komunikácie na sociálnych sieťach
  • Audit ppc kampaní
  • Audit marketingovej stratégie
  • SEO audit
  • Komplexný audit marketingového ekosystému

Náš blog

  • YouTube Reklama

    YouTube, druhý najväčší vyhľadávač na svete a najväčšia platforma na zdieľanie videí, sa stal neoddeliteľnou súčasťou digitálneho života. Denne ...

  • Čo je marketingový mix 4C?

    Marketingový mix 4C predstavuje moderný prístup k marketingu, ktorý sa zameriava na potreby zákazníka a poskytuje jasný pohľad na dynamiku ...

  • Guerilla marketing

    Guerilla marketing: Nízkonákladová cesta k efektívnej propagácii

    V marketingovom svete plnom drahých kampaní a preplnených médií sa guerilla marketing stáva osviežujúcim a efektívnym nástrojom pre značky, ...

Naši súčasní a ex partneri