Marketingový audit je skúmanie firemných marketingových aktivít (komplexných alebo čiastkových) s cieľom identifikovať a kvantifikovať ich prínos. Jeho nosnými prvkami sú nezávislosť, systematickosť a komplexnosť. Výsledkom marketingového auditu je dokument, ktorý obsahuje odporúčané aplikovateľné kroky so stupňom dôležitosti ich realizácie. Najdôležitejšou časťou marketingového auditu je však jeho aplikovanie.
Pre koho je audit? Prakticky pre každú firmu, ktorá na marketing alebo jeho čiastkové aktivity pravidelne vyčleňuje každoročný rozpočet a nie je si istá efektivitou vynaložených prostriedkov. Pre firmy, ktoré identifikovali stagnáciu webovej návštevnosti alebo dokonca pokles konverzií.
Prečo audit? Lebo dokáže robiť dve veci naraz: šetrí a zarába peniaze. V súčasnosti realizujeme:
- Audit komunikácie na sociálnych sieťach
- Audit ppc kampaní
- Audit marketingovej stratégie
- SEO audit
- Komplexný audit marketingového ekosystému