TVORBA WEB STRÁNOK NITRA

Vytvárame kvalitné a funkčné webstránky, ktoré spĺňajú aktuálne požiadavky na SEO, moderný responzívny webdizajn a veľa iného. Ak hľadáte agentúru alebo spoľahlivých ľudí na tvorbu webstránok v Nitre, kde aj sídlime, sme pripravení vám ju vytvoriť na základe vašich potrieb, ktoré viete s nami konzultovať. Máme viac ako 10 ročné skúsenosti s vytváraním profesionálnych a strategicky riešených webstránok rôzneho zamerania a typológie. Pozrite si nižšie niektoré tieto typy, ktoré najčastejšie dopytujete. Alebo, ak ste pripravení začať konať smerom k vášmu novému webu, kontaktujte nás, aby sme prediskutovali váš projekt!

Najčastejšie realizujeme tieto

Typy webstránok

referenčný marketing

Webvizitka

Ide o najjednoduchší typ webstránky a teda aj najlacnejší. Je určený pre firmy a jednotlivcov, ktorý potrebujú len vkusnú prezentáciu na internete bez ďalších očakávaní ako dopyty z neho.

Skutočná personalizácia v lead marketingu

Webový portál

Tu pre zmenu ide o najkomplexnejší prístup k tvorbe webstránky. Je určený pre projekty s jasnou dlhodobou strategickou víziou a množstvom ciest, ktoré ju majú ambíciu napĺňať.

Account Based Marketing

Landing page

Jej úlohou je v obmedzenom časovom horizonte splniť zadefinované ciele, ktoré sú zväčša mierené na predaj. Kladie sa tu extrémny dôraz na ťah na bránu a to cez UX webdizajn, psychológiu predaja a iné techniky.

školenia a webináre v lead marketingu

Obsahový web

Je o niečo jednoduchšou variáciou portálu. Jeho cieľom je získavať postupne cez tvorbu relevantného obsahu obrovskú návštevnosť, ktorá sa prirodzene premieňa na zvýšenú dôveru a poznateľnosť značky. Čo zas má prirodzene, na konci procesu, vplyv na zvýšený predaj.

Zmena leadu na obchod

Webový redesign

Často dopytový typ služby, ktorá je vyústením už neaktuálnej webstránky z rôznych uhlov pohľadu (rýchlosť, webdizajn, administrácia a pod.). Vo výsledku sa môže redesign uberať rôznymi smermi. Všetko záleží od spoločnej diskusie, ktorá nám ozrejmí očakávania od nového webu.

Lead nástroje a CMS

Osobná webstránka

Tu kladieme vysoký dôraz na uveriteľnosť a kredibilitu, ktorá by z daného webu mala vyžarovať. Či ste pokrývač alebo privátny bankár je pre vás kľúčové, aby ste v očiach potencionálnych zákazníkov boli dôveryhodný a k tomu vám kvalitná osobná webstránka vie nemalou mierou pomôcť.

Web s prepojením na CMS

CMS systémy sa stali neoddeliteľnou súčasťou fungovania firiem. Vieme ich využiť a napojiť na zber a rôzne fázy spracovania dopytov. Ak doposiaľ nevyužívate aktívne CMS, sme presvedčení, že práve pre vás by bol prínosom, vieme ho vytvoriť na mieru a priniesť do vašej firmy nový rozmer prepojenia obchodu s marketingom.

Jednoduchý e-shop

Ak hľadáte niekoho, kto vám pomôže s tvorbou malého a funkčného eshopu sme tu pre vás. Malý eshop v našom ponímaní je približne do 100 produktov kategorizovaný do jednotiek produktový kategórii. Vytvárame ich cez platformy woocommerce a shopify s vysokým dôrazom na SEO optimalizáciu.

Aktívne weby

Na prvý pohľad možno neznámy pojem. Pod týmto pojmom máme interne zadefinovanú celú škálu webstránok, ktoré si vyžadujú prakticky každodennú prácu s ich obsahom. Kladieme dôraz na jednoduchosť a intuitívnosť administračného rozhrania, a teda použiteľnosť pre samotného partnera.

Naše know-how

Parametre kvalitného webu

3 modelové príklady

Cena webstránok

Web

simply

PRIEMERNÝ ČAS TVORBY
1 TÝŽDEŇ

  • CMS WordPress
  • do 5 typologických podstránok

  • SSL certifikát
  • Prepojenie GA4 / GTM

  • Plný administratívny prístup

  • Optimalizácia rýchlosti

  • Mobilne responzívny webdizajn

  • Neobsahuje analýzu kľúčových slov

  • SEO optimalizácia

  • Bez copywritingu – textácia dodaná

od 400 €

Web

standard

PRIEMERNÝ ČAS TVORBY
1-2 MESIACE

  • CMS WordPress
  • do 10 typologických podstránok

  • SSL certifikát
  • Konfigurácia GA4 / GTM

  • Plný administratívny prístup

  • Optimalizácia rýchlosti

  • Mobilne responzívny webdizajn

  • Základná analýza kľúčových slov

  • Webdizajn na mieru s pripomienkovaním

  • SEO optimalizácia

  • Štandardný copywriting kľúčových výziev

  • Marketingová stratégia obchodného potenciálu webu

od 1 600 €

Web

Strategy

PRIEMERNÝ ČAS TVORBY
3-4 MESIACOV

  • CMS WordPress
  • Prakticky bez limitu podstránok

  • SSL certifikát
  • Konfigurácia GA4 / GTM

  • Plný administratívny prístup

  • Optimalizácia rýchlosti

  • Mobilne responzívny webdizajn

  • Pokročilá analýza kľúčových slov

  • Webdizajn na mieru s pripomienkovaním

  • Pokročilá SEO optimalizácia

  • Maximálny copywriting

  • Marketingová stratégia obchodného potenciálu webu

od 4 700 €

Pozrite sa na 6 dôvodov pre ktoré si myslíme, že budeme pre vás najlepšou voľbou v Nitre pre tvorbu webstránky

Prečo my?

Postup

Ako tvoríme webstránky

Pri budovaní novej webstránky je najlepšie nájsť niekoho, kto má strategicky prístup k plneniu vašich potrieb a cieľov. My takéto schopnosti a skúsenosti máme. Rámcovo funguje tvorba webstránky u nás takto:

Analýza kľúčových slov

Nám exaktne povie aké frázy ľudia zadávajú na Google, v akom objeme a veľa iného. Podľa nej sa riadime ďalej v projekte, a to hlavne pri tvorba architektúry služieb a copywritingu, čo má zas vplyv na SEO.

Tvorba wireframe

Túto fázu projektu realizujeme len vo vybraných náročnejších projektoch. Používa na zmapovanie hlavných funkcií a navigácie nového dizajnu webstránky, ešte pred samotnou tvorbou webdizajnu.

Webdizajn

Výsledkom tejto fázy projektu je webdizajnový návrh typologicky unikátnych podstránok. Umiestnenie a rozsah textácia v ňom je načrtnutý takzvaným grafickým písmom (lorem ipsum). Webdizajn je partnerovi živo dostupný s možnosťou ho intuitívne pripomienkovať

Programovanie webu

Podoba novej webstránky je schválená a nastupuje programovanie. Vo väčšine prípadov používame k výstavbe webu platformu WordPress. Partner môže sledovať progres pri tvorbe webu cez dostupný link. Po otestovaní sa web preklápa na ostrú doménu.

Copywriting a SEO

Súbežne s programovaním webu sa web napĺňa obsahom. Ten prirodzene môže vytvárať aj sám partner, ale často je požiadavka smerovaná aj na SEO presah nového obsahu, a v tom prípade ho tvoríme spoločnými silami, tak aby podporoval SEO.

Strategický rozvoj

Web je „zavesený“ na ostrú doménu a napojený na analytické a iné nástroje. Život webu však tým rozhodne nekončí. Ak z neho chcete vyťažiť čo najviac, je potrebné ho rozvíjať a napojiť na online marketing. Aj s tým vám vieme pomôcť a pripraviť strategický návrh.

Povedzte nám o svojom webprojekte

Kontaktujte nás!

    Ponúkame vám aj

    Ďalšie marketingové služby

    Obsahový marketing tu bol a zdá sa, že vždy bude. S nástupom digitálnej éry sa mení jeho forma. Primárny cieľ viac predať však ostáva. K obsahovému marketingu, tak ako pri SEO, je potrebné pristupovať strategicky. Merateľné výsledky prichádzajú po mesiacoch práce. Ak chcete spoznať čo všetko dokáže, neváhajte a napíšte nám.

    Máte skvelý web a tvoríte hodnotný obsah. To je super. Je čas, aby sa k vášmu dobre namazanému stroju dostalo palivo, a teda PPC kampane. Radi sa s vami stretneme, podiskutujeme a predstavíme širokú škálu možností PPC kampaní a nielen to. Hlavne spoznáme vaše ciele a prezradíme, ktoré PPC kampane sú vhodné na to, či ono.

    SEO je aj dnes skôr dlhodobou stratégiou, ktorá prináša výsledky v horizonte viac ako roka. Aj preto treba k SEO aktivitám pristupovať strategicky už od začiatku. Nie je tu priestor pre omyly. Radi sa pozrieme na Vaše ciele a zvážime, či je SEO tá správna cesta, prípadne navrhneme a spolu zrealizujeme SEO stratégiu. Pozvite si nás na kávu.

    Marketingová stratégie (koncept) je váš ako keby návod, ktorý vám hovorí čo, ako a kedy máte použiť z celého množstva marketingových nástrojov. Takýto koncept enormne zefektívni prácu marketingového oddelenia a zabezpečí, aby sa efektívne nakladalo s marketingovým rozpočtom. Radi sa zúčastníme jeho tvorby a spoločne vypijeme šálok kávy.

    B2B marketing ako taký ma svoje špecifiká, v ktorých sa výrazne odlišuje od marketingových stratégií určených pre masy. Vysoký dôraz sa v ňom kladie na reputáciu firmy ako takej, ktorú možno dosiahnuť viacerými cestami. Každá z týchto ciest má svoje výhody a nevýhody.

    Vieme ako ušetriť peniaze pri lead marketingu a ako nastaviť koncepčný udržateľný tok nových kontaktov, ktorý sa stanú v dohľadnej dobe zákazníkmi. Vieme, ktoré komunikačné kanály v online sú pre tento druh marketingu najefektívnejšie. Vieme ako pracovať s horúcimi a ako so studenými leadmi. Stretnite sa s nami a podebatujme o spôsoboch ako príjmať viac relevantných leadov.

    Referencie sú dôležité