Blog

­
  • PPC-systemy-na-slovensku

PPC reklamné systémy fungujúce na Slovensku

21. decembra, 2014|

Platba za klik (pay per click – PPC) je v súčasnosti podľa všetkého stále najlepší spôsob platenia za reklamu pre klienta. Prvý priekopníkom v takto nastavených systémoch platenia za reklamnú akciu bol Google. Jeho reklamný PPC systém [...]

  • 10-rad-na-svojpomocne-SEO

10 rád ako svojpomocne zlepšiť SEO

12. decembra, 2014|

Pozor na obsah. Kvalitný obsah vám zaručí, aby sa užívateľ na vašom webe cítil príjemne, resp. že stránka mu dáva podnety (informačné alebo vizuálne), ktoré spôsobujú predlžovanie času stráveného na webe. V takomto prípade máte vyhraté. [...]

  • socialne-siete-vo-svete-a-na-slovensku

Najnavštevovanejšie sociálne siete u nás a vo svete

8. decembra, 2014|

Áno, Facebook stále v tomto pomyselnom rebríčku tróni medzi sockami, až ďaleko za ním sú iné sociálne siete. Ak sa pýtate, aký portál je na prvom mieste v návštevnosti v drvivej väčšine krajín, tak vedzte, že je to [...]

  • andrej-kiska-a-vyvoj-vizualov-cver-photo

Vývoj vizuálov cover photo na fanpage Andreja Kisku počas kampane

27. novembra, 2014|

Facebook sa stal pri prezidentskej kampani 2014 jedným z najdôležitejších komunikačných nástrojov. Drvivá väčšina kandidátov sa v ňom aktivizovala. V tomto prehľade vám dokumentujeme priebeh hlavných posolstiev neskoršieho víťaza volieb cez cover photo na FB. [...]

  • prezidetská-kampaň-2014

Pár grafov k prezidentskej kampani 2014

27. novembra, 2014|

V prehľade vám prinášame základné metriky v komunikácii na sociálnych sieťach pri prezidentskej kampani v roku 2014. Merali sme použité sociálne siete, intenzitu komunikácie na nej a dosah resp. reakciu týchto posolstiev na fanúšikov či followerov. [...]

  • facebook-fanpage

Čo je najdôležitejšie sledovať na FB fanpage

26. novembra, 2014|

Facebook umožňuje svojim správcom sledovať veľké množstvo štatistík. Lenže nie každý ma čas venovať sa týmto štatistikám podrobne, a tak sa natíska otázka, čo je potrebné primárne sledovať. Odpoveďou je dosah príspevkov a engagement (zapojenie sa [...]

  • PR-članky-v-online

11 rád ako vytvoriť špičkové články v online

26. novembra, 2014|

Stratégia – v podstate sú dve: buď článok bude promovaný na top miestach spravodajských portálov (píšte článok hlavne pre ľudí, vyšší náklad okamžitý výsledok) alebo jeho návštevnosť budete čerpať s vyhľadávania v google (píšte článok aj pre [...]

  • pozor-na-brand-v-online

Pozor na brand a jeho vnímanie

14. októbra, 2014|

Budujete si skvelé meno firmy produktu alebo služby. Spozornite, online svet vás môže oň pripraviť alebo poškodiť takmer okamžite. Stačí urobiť chybný krok vášho zamestnanca či firmy, alebo sa stotožniť s taktikou bobríka mlčania a problém je [...]

  • Proces-nákupu-v-online

Ako prebieha proces nákupu a ako ho využiť v online

23. septembra, 2014|

Proces nákupu je jednoducho povedané cesta nakupujúceho od samotného prvého nahliadnutia na display s aspoň minimálnou motiváciou ku kúpe produktu alebo záujmom oň, až po samotnú kúpu produktu či služby, ktorá môže, ale aj nemusí prebehnúť priamo v online. Túto dlhú cestu sme si dovolili rozdeliť na tri hlavné fázy, a to: