g
Blog2024-03-01T21:04:43+02:00

Novinky v online marketingu september 2015

9. októbra, 2015|

Obmedzenie reklám vytvorených vo Flashi (swf) Reklamy vytvorené vo Flash technológii majú od 1. septembra obmedzenú funkčnosť v rozhraní prehliadača Chrome a už dávnejšie aj v rozhraní Firefox. A to v takej forme, že reklamy sa prestali automaticky prehrávať. ...

Novinky v online marketingu august 2015

4. septembra, 2015|

Facebook ma dve nové tlačidlá Prvým je možnosť administrátorov stránky reagovať na fanúšikovský komentár post formou súkromnej správy. Takáto možnosť ponúka ideálne riešenia pri krízovej alebo akejkoľvek inej  komunikácie, ktorá vyžaduje anonymitu voči ostatným ...

Novinky v online marketingu, júl 2015

11. augusta, 2015|

Tagy na FB po vzore LinkedInu Onedlho budú mať ľudia možnosť si na svojich profiloch pridať tagy, ktoré ich v krátkosti  budú charakterizovať. Facebook tým napodobňuje funkcionalitu LinkedInu. Túto informáciu priniesol TheVerge, ktorý tiež informoval, ...

Novinky v online marketingu jún 2015

9. júla, 2015|

Cielenie na regióny už aj na Google a Facebooku   Konečne sa dočkalo tohto kroku aj „malá veľká krajina“, Slovensko. Pre všetky kampane a firmy, ktoré nepôsobia celoslovensky to má zásadný význam. Už sa nemusí ...

Novinky v online marketingu máj 2015

3. júna, 2015|

Čo je Facebook Instant Articles V podstate možnosť pre spravodajské portály šíriť obsah výhradne cez Facebook a inkasovať od neho peniaze z reklamy na ne naviazanej. Takéto partnerstvá Facebook vytvoril napr. s National Geographic alebo NY Times. O tom, ...

Novinky v online, apríl 2015 (zníženie dosahu na FB)

3. mája, 2015|

Zníženie dosahu firemných príspevkov na FB  Facebook vo svojom blogu uvádza potrebu zatraktívniť newsfeed pre užívateľov, a to na základe získanej spätnej väzby od užívateľov. Tá hovorí o negatívnom vnímaní postov, ktoré sa charakterizujú ako firemné ...

Mýty o online marketingu

28. apríla, 2015|

Bannerová slepota Áno existuje, len nie každý ju má. Pre úspech bannerovej časti kampane sú dôležite dve veci, a to: samotne grafické poňatie banneru a výber relevantných portálov k cieľovej skupine, kde sa bude banner zobrazovať. Navyše ...

Novinky v online, marec 2015 (test mobilnej responzivity)

10. apríla, 2015|

Koláže fotiek na Instagrame. Instagram už umožňuje svojim užívateľom robiť koláže z fotiek cez aplikáciu layout. Avšak iba cez iOS. Očakáva sa, že onedlho k nemu pribudne aj android. Celkom potešujúce informácie pre svojich viac než ...

Rebríček top reklám Super Bowlu

13. februára, 2015|

Super Bowl 2015 je pár dni za nami a s ním aj celé haló okolo reklám, ktoré už patria k jeho koloritu. Inak, viete aká je cena za 30 s. spot? Pohybuje sa okolo 4 mil. €. Slušná ...

Linkedin ako marketingový nástroj? Prečo a ako naň.

26. januára, 2015|

Linkedin je globálna sociálna sieť zameraná hlavne pre biznis vzťahy. Ideálna pre vytváranie obchodných partnerstiev. Viaceré spoločnosti využívajú Linkedin ako nástroj pre výber svojich zamestnancov. HR oddelenia veľkých korporátnych firiem si lov na zamestnancov bez Linkedinu ...

Naši súčasní a ex partneri

Go to Top