10 rád ako si vytvoriť TOP databázu na mailovú kampaň
Ak vytvárate kvalitný obsah alebo pripravujete nárazovú akciu, bol by hriech toto všetko nešíriť. Alebo chcete pravidelne mailovo komunikovať a rozosielať informačné a ponukové newslettre. Ak to je tak či onak, jedným zo super nástrojov marketingu je ...
PPC reklamné systémy fungujúce na Slovensku
Platba za klik (pay per click – PPC) je v súčasnosti podľa všetkého stále najlepší spôsob platenia za reklamu pre klienta. Prvý priekopníkom v takto nastavených systémoch platenia za reklamnú akciu bol Google. Jeho reklamný PPC systém ...
10 rád ako svojpomocne zlepšiť SEO
Pozor na obsah. Kvalitný obsah vám zaručí, aby sa užívateľ na vašom webe cítil príjemne, resp. že stránka mu dáva podnety (informačné alebo vizuálne), ktoré spôsobujú predlžovanie času stráveného na webe. V takomto prípade máte vyhraté. ...
Najnavštevovanejšie sociálne siete u nás a vo svete
Odporúčame pozrieť novší článok na tému: Vývoj najpoužívanejších sociálnych sietí na svete Áno, Facebook stále v tomto pomyselnom rebríčku tróni medzi sockami, až ďaleko za ním sú iné sociálne siete. Ak sa pýtate, aký portál je ...
Vývoj vizuálov cover photo na fanpage Andreja Kisku počas kampane
Facebook sa stal pri prezidentskej kampani 2014 jedným z najdôležitejších komunikačných nástrojov. Drvivá väčšina kandidátov sa v ňom aktivizovala. V tomto prehľade vám dokumentujeme priebeh hlavných posolstiev neskoršieho víťaza volieb cez cover photo na FB. ...
Pár grafov k prezidentskej kampani 2014
V prehľade vám prinášame základné metriky v komunikácii na sociálnych sieťach pri prezidentskej kampani v roku 2014. Merali sme použité sociálne siete, intenzitu komunikácie na nej a dosah resp. reakciu týchto posolstiev na fanúšikov či followerov. ...
Čo je najdôležitejšie sledovať na FB fanpage
Facebook umožňuje svojim správcom sledovať veľké množstvo štatistík. Lenže nie každý ma čas venovať sa týmto štatistikám podrobne, a tak sa natíska otázka, čo je potrebné primárne sledovať. Odpoveďou je dosah príspevkov a engagement (zapojenie sa ...
11 rád ako vytvoriť špičkové články v online
Stratégia – v podstate sú dve: buď článok bude promovaný na top miestach spravodajských portálov (píšte článok hlavne pre ľudí, vyšší náklad okamžitý výsledok) alebo jeho návštevnosť budete čerpať s vyhľadávania v google (píšte článok aj pre ...
Pozor na brand a jeho vnímanie
Budujete si skvelé meno firmy produktu alebo služby. Spozornite, online svet vás môže oň pripraviť alebo poškodiť takmer okamžite. Stačí urobiť chybný krok vášho zamestnanca či firmy, alebo sa stotožniť s taktikou bobríka mlčania a problém je ...
Ako prebieha proces nákupu a ako ho využiť v online
Proces nákupu je jednoducho povedané cesta nakupujúceho od samotného prvého nahliadnutia na display s aspoň minimálnou motiváciou ku kúpe produktu alebo záujmom oň, až po samotnú kúpu produktu či služby, ktorá môže, ale aj nemusí prebehnúť priamo v online. Túto dlhú cestu sme si dovolili rozdeliť na tri hlavné fázy, a to: