g
Blog2023-11-15T13:12:14+02:00

Twitter zruší znakový limit twittu

2. februára, 2016|Tags: , , , |

Novinku predpovedá Buzfeed News. Potvrdenia sa tradične dočkáme na blogu Twitteru. Zrušenie znakového limitu neohrozí twitterovský čistý dizajn a prehľadnosť, nakoľko celý a teda znakmi neobmedzený twitt si budú môcť ľudia prečítať až po rozbalení celého twittu ...

Novinky v online marketingu, október 2015

15. novembra, 2015|Tags: , , , |

Reklamy na Instagrame Odštartovali pre všetkých v posledný septembrový deň. Instagram Ads má viacero formátov. Vybrať si môžete medzi: klasickou fotkou štvorcového alebo obdĺžnikového tvaru, ďalej videoformát a tzv. carousel (filmový pás). Instagram reklama pomáha dosahovať ciele ...

Novinky v online marketingu september 2015

9. októbra, 2015|

Obmedzenie reklám vytvorených vo Flashi (swf) Reklamy vytvorené vo Flash technológii majú od 1. septembra obmedzenú funkčnosť v rozhraní prehliadača Chrome a už dávnejšie aj v rozhraní Firefox. A to v takej forme, že reklamy sa prestali automaticky prehrávať. ...

Novinky v online marketingu august 2015

4. septembra, 2015|

Facebook ma dve nové tlačidlá Prvým je možnosť administrátorov stránky reagovať na fanúšikovský komentár post formou súkromnej správy. Takáto možnosť ponúka ideálne riešenia pri krízovej alebo akejkoľvek inej  komunikácie, ktorá vyžaduje anonymitu voči ostatným ...

Novinky v online marketingu, júl 2015

11. augusta, 2015|

Tagy na FB po vzore LinkedInu Onedlho budú mať ľudia možnosť si na svojich profiloch pridať tagy, ktoré ich v krátkosti  budú charakterizovať. Facebook tým napodobňuje funkcionalitu LinkedInu. Túto informáciu priniesol TheVerge, ktorý tiež informoval, ...

Novinky v online marketingu jún 2015

9. júla, 2015|

Cielenie na regióny už aj na Google a Facebooku   Konečne sa dočkalo tohto kroku aj „malá veľká krajina“, Slovensko. Pre všetky kampane a firmy, ktoré nepôsobia celoslovensky to má zásadný význam. Už sa nemusí ...

Novinky v online marketingu máj 2015

3. júna, 2015|

Čo je Facebook Instant Articles V podstate možnosť pre spravodajské portály šíriť obsah výhradne cez Facebook a inkasovať od neho peniaze z reklamy na ne naviazanej. Takéto partnerstvá Facebook vytvoril napr. s National Geographic alebo NY Times. O tom, ...

Novinky v online, apríl 2015 (zníženie dosahu na FB)

3. mája, 2015|

Zníženie dosahu firemných príspevkov na FB  Facebook vo svojom blogu uvádza potrebu zatraktívniť newsfeed pre užívateľov, a to na základe získanej spätnej väzby od užívateľov. Tá hovorí o negatívnom vnímaní postov, ktoré sa charakterizujú ako firemné ...

Naši partneri

Go to Top