RTB (Reklama v reálnom čase)
RTB (Real-Time Bidding), teda reklama v reálnom čase, je spôsob nákupu a predaja online reklamného priestoru prostredníctvom aukčného systému, ktorý sa uskutočňuje v ...
RTB (Real-Time Bidding), teda reklama v reálnom čase, je spôsob nákupu a predaja online reklamného priestoru prostredníctvom aukčného systému, ktorý sa uskutočňuje v ...
Reach je marketingový pojem, ktorý označuje počet unikátnych používateľov alebo divákov, ktorí videli váš obsah alebo reklamu. Ide o kľúčový ukazovateľ v digitálnom ...
Redakčný kalendár je nástroj používaný na plánovanie, organizovanie a správu obsahu, ktorý má byť publikovaný na webových stránkach, blogoch, sociálnych médiách alebo iných ...
Rich snippets sú rozšírené úryvky, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania a poskytujú používateľom podrobnejšie informácie o stránke ešte predtým, než na ňu ...
Robots.txt je textový súbor, ktorý webové stránky používajú na komunikáciu s webovými robotmi (napr. vyhľadávacími robotmi ako Googlebot). Tento súbor slúži na riadenie ...
Rýchlosť webstránky je kľúčovým faktorom, ktorý ovplyvňuje používateľskú skúsenosť a SEO (Search Engine Optimization). Rýchle načítanie webových stránok je dôležité nielen pre udržanie ...