Employer branding a HR marketing prežíva revolúciu
Revolúcia prináša zmeny. Dnes už nie je doba, keď stačilo vytvoriť A4 inzerát, dať ho na profesiu, rezervovať konferenčku a obrniť sa nervami na stretnutia s hordou menej či viac vhodných uchádzačov. Aktuálna miera nezamestnanosti pod ...
Žijeme vo veku firemného ospravedlňovania.
Ako môžu byť značky hodnoverné pri preberaní spoločenskej zodpovednosti za svoje zlyhania? Stačí korporáciám, ktoré majú taký extrémny vplyv na svoju zákaznícku základňu povedať „prepáčte“? Spolu so snahou osloviť novú generáciu spotrebiteľov a zákazníkov ...
Trendy na sociálnych sieťach v roku 2021
Aj tá najmenšia spoločnosť by mala byť prítomná na sociálnych sieťach. Je to jeden z najlepších spôsobov, ako sa uistiť, že ste trvalo v popredí mysli ľudí. Ale najväčšia sila sociálnych médií môže byť tiež ...
Farby a ich vplyv na predaj
Ovplyvňujú náš život viac, ako si myslíme. Jedným z hlavných dôvodov, prečo chcú budúci rodičia vedieť pohlavie dieťaťa, je výber farieb oblečenia. Mamička musí vedieť, či kupovať modré alebo ružové. Rovnako je to aj v ...
9 spôsobov ako vám psychológia pomôže zvýšiť predaje
Stačí štipka psychológie do marketingového mixu a predaje budú chutiť úplne inak. Nie je potrebné študovať päť rokov vysokej školy. Stačí aplikovať šikovné triky, ktoré efektívne zapôsobia na vašich zákazníkov. Odskúšali ich najúspešnejší predajcovia na ...
Ako zvládnuť lokálne SEO v 10 krokoch
Takmer každé piate vyhľadávanie na internete má charakter lokálneho hľadania. A tento trend geo-lokalizačného vyhľadávania rastie. Hlavne niektoré služby sú takmer plne závislé od miestnych výsledkov vyhľadávania a tak je logické sa touto témou seriózne zaoberať. Priestor ako ...
Natívna reklama. Čo si myslíte, a čo je to naozaj.
V poslednom období sa pojem natívna reklama čoraz viac objavuje v mediaplánoch. Čo to vlastne natívna reklama je, zaslúži si našu pozornosť a ako na výkonnú natívnu reklamu? Základom všetkého je pochopenie pojmov a ich vymedzenie. To platí aj ...
Facebook collections – nový traffic formát na FB
Vedeli ste, že: Pri synergickej inzercii na Facebooku a zároveň v TV je pravdepodobnosť nákupu 1,3-násobne vyššia. Instagram a LinkedIn už prekročili hranicu 0,4 mil. registrovaných používateľov na Slovensku. Drvivá väčšina reklám je cielená na budovanie povedomia ...
Zmeny v Canvas a nové publiká na Facebooku
Vedeli ste, že: Segment potravín v ecommerce mal v roku 2016 najvyšší % nárast zo všetkých hlavných segmentov. Pri live streamoch pribúda 10 x viac reakcií fanúšikov ako pri bežných video reklamách. 79% Nemcov aspoň raz ...
TOP 10 vianočné reklamy v roku 2016
Dáta nepustia. Preto neriskujeme, že sa dostanete až na záver článku a hneď začíname tým najlepším čo ponúkli tohtoročné vianočné reklamy. John Lewis a jeho tohtoročných vianočných doposiaľ 24 mil. zhliandutí je toho jasným dôkazom. ...